שליחת שיר בהפתעה לנייד – למה זו המתנה הטובה ביותר?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לתת מתנה זה לפעמים הרבה יותר מלקבל מתנה.
אבל איזו מתנה?
בימינו זהו אתגר גדול מאוד למצוא את המתנה המושלמת, כשאפשר לקנות ולהזמין ברשת כמעט הכל, ולקבל את מבוקשנו בדיוק תוך כמה ימים. בין כה וכה, תמיד מאתגר להמציא את עצמך מחדש, ובפרט למצוא מתנה שאפשר להגיד עליה שהיא באמת מתנה מקורית. עוד יותר מאתגר מלמצוא מתנה מקורית, ישנו האתגר למצוא, או אפילו להמציא מתנה כזו שגם הוכנה עבור המקבל באופן אישי, ואם להוסיף שמן למדורה, אז שיהיה במתנה מסוג זה גם את הטאץ׳ של הנותן.

נשמע מסובך מידי? אז זהו, שלא. יש פתרון כזה, והוא הרבה יותר פשוט ממה שהעלתם על דעתכם בקריאת שורות אלו – שליחת שיר בהפתעה ישירות לטלפון הנייד של החוגג/ת.

הכנת שיר בהפתעה ונתינתו בתור מתנה עבור יקירנו היא לא רק מתנה יצירתית וייחודית, אלא גם חווייתית לשני הצדדים – גם לנותן וגם למקבל. זוהי מתנה שיכולה להיות הכי מכוונת אישית שיש – בכל המובנים.

shutterstock 1023086431 1 300x200 - שליחת שיר בהפתעה לנייד - למה זו המתנה הטובה ביותר?
שליחת שיר בהפתעה

איך זה מתבצע?

המסע למתנה המושלמת – שיר בהפתעה לטלפון, מתחיל באולפן ההקלטות. נותני המתנה יכולים לבחור מתוך מאגר עשיר של שירים, בסגנונות שונים ומתקופות שונות אשר מתעדכן באופן תמידי, את השיר המתאים ביותר להעניק למקבל. יתרה מכך – בתור נותני המתנה, ניתן כבר לחשוב על שיר ספציפי מראש. מי יודע, אולי הוא אפילו נמצא בתוך המאגר. סביר מאוד להניח שכן. ואם זה לא מספיק, ניתן להעלות את רמת המקוריות של השיר האישי אפילו בעוד דרגה, להיות יותר יצירתיים ולשנות את מילות השיר הנבחר למילים שהומצאו במיוחד על הלחן של אותו השיר. ללא צל של ספק, מהלך כזה ישמח וישעשע אף יותר גם את הנותנים וגם את המקבל, כך ההפתעה גדלה ונהיית הכי אישית שניתן, והופכת את החוויה לעוד יותר ייחודית.

את השיר הנבחר, על מילותיו הקיימות או המומצאות – תלוי בבחירתכם, כמובן מבצעים באולפן הקלטות מקצועי. השלב הזה הוא החלק שבו דווקא מי שמקבל יותר הוא הצד הנותן – שלב החזרות וההקלטה. על נותני השיר בהפתעה ללמוד לשיר את השיר בהצלחה ולהתאמן עליו עד שניתן יהיה להקליטו כראוי, באופן הכי מקצועי שניתן. ייתכן שזה ייקח כמה ימים, ויש להיערך מראש לעובדה שיהיה צורך בלהגיע יותר מפעם אחת לאולפן ההקלטות, כמובן אחרי שהתכוננתם היטב על השיר שבחרתם. כי אם כבר החלטתם לתת שיר בהפתעה, אז שיהיה עד הסוף – הכי מושקעת ומקצועית שאפשר – וגם כך ניתן להראות למקבל את הכוונה האישית במתנה.

לאחר שסיימתם להתאמן ואתם כבר שרים את השיר מתוך שינה, ועם מינימום זיופים, חוזרים לאולפן ההקלות, להקלטת השיר אשר תיעשה בליווי צוות מקצועי וכמה פעמים שיידרשו עד כדי שניתן יהיה לתת אותו כראוי, בו תרגישו כמו מוזיקאים ליום אחד (או כמה, תלוי בכם). כמובן שעצם הכנת מתנה מיוחדת ליקירנו הינה דבר כיפי, אך להרוויח גם פרוייקט מוזיקלי כיפי באולפן הקלטות מקצועי שיוליד מתנה מגניבה ליקירינו? נשמע כמו שילוב מהנה במיוחד.

ביליתם באולפן ההקלטות יום שלם, עשיתם חזרות, שרתם, צחקתם ונהניתם, וחשבתם כמה ישמח בעל השמחה לקבל את השיר. עכשיו מה? כמובן שאולפן ההקלטות והצוות המקצועי מלווה אתכם לאורך כל התהליך עד הסוף במקצועיות רבה, עורך את הסאונד – כי בכל זאת כנראה שרובכם לא זמרים מקצועיים, ומכין את השיר לשיגור.

shutterstock 1386440591 1 300x200 - שליחת שיר בהפתעה לנייד - למה זו המתנה הטובה ביותר?
לעשות שיר הפתעה

קליפ בהפתעה

למגדילים לעשות, ישנה גם אפשרות לשלב קליפ ייחודי עם השיר בהפתעה, ולקחת חלק גם בתהליך הכיפי של צילומי וידאו קליפ. היתרון של הוספת וידאו קליפ לשיר בהפתעה מוסיף כמובן לרמה האישית של המתנה, ומקבל השיר אף יוכל לצפות בקליפ שהוכן עבורו ובו מופיעים יקיריו.

בא לכם לשלוח ליקיריכם שיר בהפתעה הכולל קליפ, אבל אין באפשורתכם או ברצונכם להצטלם? גם זה אפשרי – ניתן לדאוג מבעוד מועד לתמונות נבחרות ולהרכיב מהם וידאו קליפ שישמח את המקבל לא פחות.

זהו. הסתיים יום הכיף שלכם ואתם יוצאים מאולפן ההקלטות שמחים וטובי לב, אחרי שהכנתם את המתנה הכי מקורית שאפשר לתת, כאשר גם אתם קיבלתם חווית הכנה ייחודית כמתנה לעצמכם. צוות ההפקה יכין את הוידאו או האודיו וישלח לכם קובץ מוכן במייל ובווטסאפ, והצד המקבל צריך רק דבר אחד בשביל לקבל מכם את אותו שיר בהפתעה – טלפון. אתם יכולים לבחור מתי לשלוח למקבל את השיר – עם או בלי קליפ. אלמנט ההפתעה יגבר כאשר הוא בכלל לא יצפה לזה. הוא יוכל לשמוע אותו ללא הפסקה, ולהיזכר תמיד כמה הוא חשוב ליקיריו שדאגו להכין לו מתנה כה מיוחדת – שיר בהפתעה לטלפון.

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇

שיר בהפתעה למען הקהילה