קליפ בהפתעה אישית ליום הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לפניכם הקליפ של צליל שקיבלה במתנה ליום הולדת את חבילת "זמרת ליום אחד" באולפן ההקלטות אולפני לי-רון. היא קיבלה את האופציה לבצע הפקת קליפ קאבר באולפן הקלטות, מתנה מושלמת לזמרת חובבנית / מתחילה.
צליל הגיעה לאולפן ההקלטות שלנו ובחרה את השיר "ירוק ודבש", שיר מהמם.
עשינו חזרה קטנה וראינו שהיא שרה מושלם. לאחר החזרה הכנסנו אותה לחדר ההקלטה ומיקמנו אותה מול המיקרופון. גם כעת עשינו חזרה קטנה כדי שהיא תתרגל לסאונד של המיקרופון, לאוזניות ולהוריד מעט את הלחץ וההתרגשות.
אחרי כמה ניסיונות התחלנו את תהליך ההקלטה הרציני.
הקלטנו אותה במספר טייקים, ביקשנו שתקליט שוב מספר שורות כדי שהיא תעשה זאת טוב יותר, ערכנו את הקול שלה, הוספנו מספר אפקטים, הקלטנו קולות רקע, וביצענו מיקס של הפלייבק עם הקולות שלה. לאחר ההקלטה צליל שמעה את השיר בבית והיו מעט דברים שהפריעו לה בביצוע שלה ולכן היא הגיעה לאולפני לי-רון לסשן תיקונים ותיקנה את מה שלא אהבה וכעת היא הייתה שלמה עם הביצוע המעלף שלה.
אחרי הקלטת השיר הגיעה צלמת הבית שלנו לאולפן ההקלטות. בשלב זה הענקו לצליל גיטרה לצורך הצילומים וצילמנו אותה שרה מול המיקרופון המוזהב והמיוחד שלנו לצורך הצילומים. אחרי שצילמנו אותה באולפן, יצאנו איתה החוצה לצילומי חוץ. בשלב זה בצילומי החוץ צילמנו אותה בגינה קרובה לאולפן ליד עצים, שיחים, קיר גרפיטי ועוד..
לאחר סשן הצילומים וההקלטות, אנו ערכנו את הקליפ בשילוב הצילום וגם תמונות שקיבלנו..אתם יכולים לראות שהקליפ יצא מרגש ומיוחד..בהחלט הפתעה מושלמת ליום הולדת, שאנו בטוחים שצליל לא תשכח עוד הרבה זמן!

רוצים גם אתם להפתיע את האהובים שלכם עם קליפ קאבר במתנה ליום הולדת? צרו קשר עם אולפני לי-רון ותוכלו להפיק קליפ בהפתעה אישית!

 

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇