שיר בהפתעה – לאיזה אירוע זה מתאים?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

שאלתם את עצמכם פעם – למי נותנים שיר בהפתעה? אם שאלתם את עצמכם ולא הייתה לכם תשובה אז אנו כאן בכדי לסייע..אז אם אתם רוצים להכין שיר ולתת אותו בהפתעה אך לא יודעים אם הוא באמת מתאים לסוג האירוע שלכם, תקראו כאן את המדריך שלנו:

בר מצווה – הבאת שיר בהפתעה לבר מצווה יכול להיות מכל המשפחה או מכל החברים. אתם מכינים שיר לחתן בר המצווה ומשמיעים אותו בהפתעה במהלך האירוע. התגובות של הקהל יהיו מרשימות!

בת מצווה – גם כאן, האופציה של הכנת שיר בהפתעה יכול להיות מעולה. בנות אוהבות שעושים להם דברים מיוחדים..ומה יותר מיוחד משיר. אתם יכולים להגיע לאולפן הקלטות עם כל המשפחה או עם החברות הטובות ותכינו לה שיר שהיא תופתע ותתרגש עד השמיים!

חתונה – זה הזמן להכין שיר בהפתעה לחתן ולכלה. אתם מכינים שיר מיוחד בקול שלכם ומופיעים איתו באירוע או מקרינים אותו על מסך..היום החתן והכלה כבר מחכים לרגע שבו החברים יגידו להם "שבו פה" בכדי לראות מה הם הכינו להם..אל תתנו לחתן וכלה להתבאס עם שיר שאתם עושים בלייב ויש פאדיחות כי אתם לא נשמעים טוב..הגיעו לאולפן הקלטות, תקליטו אותו באיכות מקסימלית ותרימו את הערב של בני הזוג.

חתונת כסף – סבא וסבתא או אבא ואמא חוגגים חתונת כסף? זה הזמן להכין להם שיר בהפתעה שיספר את סיפור חייהם מהרגע שהם הכירו..יש הרבה דרכים לעשות זאת, אך מה יותר טוב משיר? אין! אתם יכולים לבחור שיר שהם אוהבים מאוד או שיר שמסמל אותם מאוד או אפילו את שיר החופה שלהם.

חתונת זהב – כל כך הרבה שנים יחדיו זה לא הולך ברגל..תכינו להם שיר שבו הם יוכלו לשמוע אתכם ואת הנכדים שרים בהרמוניה משפחתית. אנו יודעים שאתם לא זמרים מקצועיים , אך אתם רק צריכים להגיע ואנו נעשה את כל השאר ונערוך את הקול שלכם..שיר לחתונה של סבא וסבתא זו אחת המתנות הכי נפוצות אך גם הכי מרגשות שיש.

אבא – אבא שלכם חוגג יום הולדת? רוצים להפתיע אותו בענק? זה הזמן להכין לו שיר שמספר עליו ועל הדברים שהוא אוהב לעשות ולאחר מכן להגיע אלינו להקלטה. בסוף ההקלטה תוכלו לקבל דיסק ולהעניק לו

הפתעה ליום הולדת מהאישה
הפתעה ליום הולדת מהאישה

בהפתעה שיר שהוא לא יצפה לו.

יום נישואין – אובדי עצות מה לעשות ביום הנישואין השנה? אנו מציעים לכם להכין שיר ליום נישואין שבו תוכלו להקליט ולשיר בעצמכם בקול שלכם..יש לכם אפילו אפשרות לשנות את המילים של השיר ולהתאים אותם ליום הנישואין שלכם ולזוגיות שלכם..אם תרצו ניתן לשלב גם ברכה שאתם תגידו. כמו כן, בסוף ההקלטה תוכלו לקבל את הדיסק באריזת עץ מהודרת בצבע אדום או כחול ולהעניק כמתנה ייחודית.

אמא – אמא שלכם חוגגת, ואנו חושבים שמגיע לה מתנה שווה אחרי כל המאמץ שהיא עושה בבית ועבורכם בשנים האחרונות. תפנקו אותו עם שיר שבו היא תרגיש רגע של אהבה ונחת.

סבא – סבא הוא אחד האנשים החזקים במשפחה וככזה מגיע לו שיר מכל בני המשפחה. זה הזמן שלכם להקליט שיר לסבא שלכם ולהפתיע אותו עד דמעות מהמחשבה ומהמאמץ להשקיע במיוחד עבורו.

סבתא – אתם חייבים לעשות שיר לסבתא. סבתא כל השנה מבשלת, עושה קניות, מארחת אתכם..רק בשביל רגעים כאלו שבהם תוכלו לגמול לה בחוויות טובות מהמשפחה..תכינו לה שיר מכל בני המשפחה ותפתיעו אותה בענק!

יום הולדת – המתנות הכי נפוצות לימי הולדת הם פרחים, בלונים, עוגות ושירים..אז תכינו שיר יום הולדת ותתנו אותו בהפתעה לכל אדם שרק תבחרו!

ברית – חתכו לו, והמזכרת שאתם תוכלו להעניק לילד הקטן שלכם היא שיר שהוא ישמע רק עוד כמה שנים שהוא יגדל..תכינו לו שיר עכשיו המספר את הרגשות שלכם בימים אלו שבו הוא הגיע לעולם ובגיל מצוות תשמיעו לו את השיר..אנו בטוחים שאתם תתרגשו מאוד וכמובן גם הוא!

בריתה – הילדה הקטנה שלכם הגיחה לעולם וזה הזמן שלכם להקליט לה שיר של נסיכות..שיר שתוכלו להשמיע לה לפניי השנה, באוטו, בדרך לגן..או בכל צורה שתבחרו..זה הזמן שלכם לעצב את הילדה בקול שלכם, עם שירים שאתם בחרתם להקליט ולהשמיע לה.

כמובן, כפי שאתם שמים לב..שיר בהפתעה מתאים להמון סוגי אירועים..את רובם לא רשמנו אך את סוגי האירועים המרכזיים בחיינו כן רשמנו..אנו ממליצים לכם להכין שיר בהפתעה אישית לכל אירוע שרק תרצו כי בסופו של דבר החיוך והרגש מדברים בעד עצמם…שיהיה בהצלחה ומזל טוב לחוגגים!

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇