הקלטת שיר בבית או באולפן? איך מקליטים שיר לאירוע בלי תקציב גדול?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כמו חלק גדול מחוגגי האירועים בישראל ובעולם, האירוע מתקרב ואתם מחפשים להקליט שיר לאירוע משמח. אם אתם מתלבטים איך להקליט שיר לאירוע בלי תקציב גדול – לנו יש את התשובה עבורכם, יחד עם השוואה בין הקלטת שיר בבית מול הקלטת שיר באולפן הקלטות. אחרי שהקלטתם את השיר, איך הופכים את השיר לאירוע לקליפ לאירוע?

שיר לאירוע הפך לחלק מרכזי במרבית האירועים המשמחים בישראל
הרצון להקלטת שיר לאירוע אינו חדש וקיים כבר מספר רב של שנים, כאשר כבר מתחילת העשור הקודם נפתחה האפשרות להקליט שיר לכל אירוע באולפן הקלטות מקצועי, באופן נוח ומהיר.
בכל שנה אלפי ישראלים מחפשים להקליט שיר לאירוע, מגוון האירועים רחב מאוד: הקלטת שיר לבר/בת מצווה, הקלטת שיר ליום הולדת, הקלטת שיר לחתונה מכל החברים, יום נישואין, יום האהבה, הקלטת שיר לסבא וסבתא ועד פרידה מעובד או מנהל לעבודה.
אם אתם מעוניינים לשיר באירוע, ייתכן ותשאלו את עצמכם האם להקליט את השיר לאירוע בבית או באולפן הקלטות מקצועי? כחלק מהבחירה שלכם, חשוב שתכירו את כל הנתונים וההשלכות.

הקלטת שיר בבית בעצמך: איכות סאונד נמוכה, רעשי רקע, ללא הפקה ועריכה ברמה נמוכה

טכנולוגית ההקלטה מרובות אפשרויות ברמות משתנות, בחלק מהבתים ניתן למצוא מיקרופונים באיכות משתנה ולעיתים אף למצוא אולפן ביתי.
הקלטת שיר בבית בעצמך יכולה להיות פעילות מהנה, אך התוצאה הסופית שלה בעלת איכות סאונד נמוכה מאוד (הקלטה ביתית אינה כוללת ציוד סאונד והקלטה הקיימים באולפן הקלטות) , רעשי רקע, אינה כוללת לווי של מפיק מוזיקלי ועריכת השיר לא מבוצעת בתוכנות עריכה מתקדמות.
פן נוסף חשוב הוא שיר הקאבר, בהקלטה בבית או באולפן הקלטות ביתי לא תמצאו מבחר שירי קאבר גדול להקלטה והאפשרויות עתידיות להיות מוגבלות ומצומצמות.
התוצאה הסופית עתידה להיות לא מקצועית וחובבנית מדי, השמעה של שיר שהוקלט בבית או באולפן ביתי יכולה לעורר פעמים רבות גיחוך או מבוכה בזמן האירוע.

הקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי: איכות סאונד גבוהה, מפיק מוזיקלי מקצועי ונוח לכל כיס

הקלטת שיר לאירוע באולפן הקלטות מקצועי אינה דורשת תקציב גדול ונוחה לכל כיס, ההקלטה באולפן מתאימה להקלטת יחיד, זוג ועד הקלטה קבוצתית.
אולפן ההקלטות מאובזר בציוד סאונד והקלטה מתקדם ובידוד אקוסטי איכותי – אלו יספקו עבורכם הקלטה באיכות סאונד גבוהה במיוחד ונקייה מרעשי רקע.

באולפן ההקלטות המקצועי של "אולפני לי-רון" יחכה לכם מפיק מוזיקלי מקצועי עם ניסיון רב בהקלטות לאירועים, תפקידו של המפיק הוא מיצוי הפוטנציאל המוזיקלי הקיים בכל אחד מהמקליטים.
המפיק ילווה אתכם בכל תהליך הקלטת שיר הקאבר לאירוע, יבצע חזרות הקלטה על מילים ובתים בשיר בהתאם לצורך ולבסוף יערוך את ההקלטה שלכם בתוכנות עריכה מתקדמות.
אם בהקלטה ביתית חוששים מזיופים, בהקלטה באולפן הקלטות אין מה לחשוש מזיופים: יחד עם המפיק המוזיקלי וציוד ההקלטה המתקדם, המפיק המוזיקלי יערוך את קולכם, יוסיף אפקטים ויתקן את הזיופים (אם היו כאלו).
טרם ההקלטה חשוב לתאם יום ושעת הקלטה עם "אולפני לי-רון" ולציין כמה אנשים מגיעים להקליט שיר לאירוע.

איך הופכים את השיר שהקלטתם באולפן ההקלטות לקליפ בעריכה מקצועית?

להבדיל מהקלטת שיר בבית שקשה לשלב עם צילום קליפ משלכם, ב"אולפני לי-רון" תוכלו לשדרג את השיר לאירוע לקליפ לאירוע.
את הקליפ מצלמים בתנועות שפתיים, ניתן לרקוד אם רוצים ולהשתמש באבזרים כמו בגדים, שלטים וכלי נגינה.
בסיום צילום הקליפ, השיר שהוקלט באולפן הקלטות מקצועי יעבור לחדר העריכה ובסיום ישלבו את השיר עם הקליפ בעריכה מקצועית.
את צילום הקליפ יש לתאם מראש עם משרדי האולפן.

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇