שיר בהפתעה מחיר? זה לא מה שקובע!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מחפשים להקליט שיר בהפתעה למגוון אירועים וסיבות? המחיר הוא נוח לכל כיס גם באולפן הקלטות מקצועי – אך על מחיר זול מדי, אתם עלולים לקבל תוצאה לא איכותית ולהיתקל במספר רב של בעיות בדרך למתנה המקורית אותה אתם מעניקים לגבר, לאישה, המשפחה או החברים.
"אולפני לי-רון" מצטיינים באיכות ההקלטה, מקצועיות מוזיקאלית עם מפיק מוזיקאלי, אולפן מתקדם, יחס אישי ויצירת המתנה המושלמת.

הקלטת שיר בהפתעה: בוחרים במתנה מושלמת

הקלטת שיר כמתנה בהפתעה היא דבר מרגש, מקורי וייחודי שייזכר לעוד שנים רבות מיום הענקת המתנה.
כדי להתאים את שיר בהפתעה, כל מה שצריך לעשות הוא לבחור שיר קאבר להקלטה והאם רוצים לשנות את מילות השיר המקוריות – לאחר מכן, את כל העבודה נעשה עבורכם ב"אולפני לי-רון".

הקלטת שיר בהפתעה הפכה למתנה מבוקשת, הסיבה להפיכתה ללהיט היא שמירה על מקוריות וייחודיות בכל הקלטה מחדש.
את הקלטת השיר בהפתעה תוכלו להקליט לבד, הקלטה זוגית ואפילו הקלטה קבוצתית, סוג ההקלטה וכמות המקליטים תלויים בסוג האירוע: שיר בהפתעה ליום הולדת, שיר במתנה ליום נישואין או יום האהבה, הקלטת שיר לבר/בת מצווה, הקלטת שיר לעובד או מנהל שעוזב את מקום העבודה ועוד שלל אפשרויות מרגשות.
הסוגים והאפשרויות הרבות והמגוונות של המתנה, הפכו את השיר בהפתעה למתנה המושלמת והמקורית ביותר שניתן למצוא כיום בשוק המתנות.

מחיר הקלטת שיר בהפתעה באולפן לאירוע? לא הזול ביותר – הטוב ביותר!

הכנת שיר בהפתעה
הכנת שיר בהפתעה

מתנה מקורית במחיר זול? מחיר הקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי כבר לא יקר כמו בעבר, כיום אדם או קבוצה המעוניינים להשקיע במתנה מקורית יוכלו לממן הקלטת שיר בהפתעה במחיר נוח לכל כיס.
בשוק קיימים מספר אפשרויות לרכוש מתנה מקורית במחירים משתנים, אחת מהמתנות המבוקשות ביותר בשנים האחרונות היא האפשרות להקליט שיר באולפן הקלטות מקצועי, מתנה התלויה באיכות האולפן המקליט.

בשוק אולפני ההקלטות תוכלו למצוא עצמכם משלמים מחיר יקר מדי עבור שירות הקלטת שיר לאירוע, הסיבות לעלייה משמעותית במחיר מגוונות ובדרך כלל נעוצות בבחירה באולפנים גדולים ויקרים מדי או בבעל אולפן יקרן יתר על המידה.
בצד השני של המטבע, ישנם לא מעט מקרים בהם תמצאו מחירים זולים מדי והעלות תקוזז מפרמטרים רבים: איכות הקלטה נמוכה, ציוד הקלטה ברמה ירודה, העדר לווי הפקה מוזיקאלית, חוסר בשירותיות ולבסוף תוצאה סופית הרחוקה שנות אור ממה שחשבתם.

"אולפני לי-רון" מאפשרים לכם למצוא את נקודת האמצע: ציוד סאונד ברמה גבוהה, מפיק מוזיקאלי בעל ניסיון רב שנים המלווה אתכם בכל חלק בתהליך ההקלטה, שירות אישי ואדיב, עריכת סאונד והוספת אפקטים לתיקון הקול ומקצועיות חסרת פשרות – גם אם אתם לא זמרים גדולים או זמרים בכלל (מרבית המקליטים שיר בהפתעה אינם זמרים).
"אולפני לי-רון" דואגים לכם שלא ליפול במלכודת הזול ביותר וגם להימנע מהיקר ביותר, במידה ותבחרו לשדרג לקליפ בהפתעה בעריכה מקצועית, נדאג לספק תוצאה מקצועית ומרגשת במחיר נוח לכל כיס.

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇