הקלטת שיר בהפתעה. מפתיעים את הקרובים לכם עם שיר בהקלטת אולפן

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אין אדם שלא מחפש להפתיע את הקרוב לו, אם פעם כתבתם שיר והכנתם הופעה – היום ניתן ובקלות להקליט שיר בהפתעה באולפן הקלטות מקצועי.
שיר בהפתעה, מתנה מקורית ומרגשת לקרובים שתשאיר את הקרובים שלכם מופתעים.

שיר בהפתעה לכל אירוע

מי מאיתנו לא חיפש לתת מתנה מפתיעה לבני/בנות הזוג, הורים, סבא וסבתא, הפתעה למסיבת רווקות/רווקים, חתונה, בת/בר מצווה או אולי פרידה מעמית לעבודה.
מוצרי חשמל? כרטיס גיפט קארד? במקרה הטוב המתנות האלו אמורות לבוא כנלווה למתנה מקורית מיחידים, זוגות או קבוצה.
מתנה מיוחדת ומקורית היא מתנה יצירתית, כיום כבר אין צורך להשקיע זמן רב ואנרגיה מיותרת במציאת מתנה מקורית, לפניכם המתנה המקורית ביותר וייחודית לכל אירוע – שיר בהפתעה בהקלטה באולפן הקלטות מקצועי.
את השיר תוכלו לבחור מאפשרויות בלתי מוגבלות, כמו כן תוכלו גם לכתוב לשיר הקיים מילים מקוריות משלכם ולשיר בלחן קבוע ומוכר באמצעות הלהיטים הכי גדולים.
"אולפני לי-רון" מומחים בהקלטת שיר לאירוע ומקבלים עשרות פידבקים חיוביים בשבוע על תוצאה מפתיעה ומרגשת.

נכנסים לאולפן ההקלטות: הקלטת שיר בהפתעה

מבין כל ההפתעות והמתנות שניתן להעניק לאדם, הקלטת שיר באולפן הקלטות היא מתנה גם לכם, החוויה משחררת, מצחיקה ומהנה.
בכניסתכם לאולפן ההקלטות המקצועי תפגשו במפיק מוזיקאלי בעל ניסיון רב בתחומים שונים של הקלטות ולמרות שראה כבר מאות ואלפי הקלטות, הליווי והיחס עבורכם ועבור השיר שלכם יהיה ברמה הגבוהה והשירותית ביותר שניתן לקבל.

לצורך הקלטת השיר בהפתעה, נכנסים לאולפן ההקלטות המושקע באקוסטיקה ברמה גבוהה ומאובזר בציוד הקלטה וסאונד חדישים ומקצועיים, המספקים הקלטה באיכות סאונד גבוהה מאוד.
אל דאגה, למרות שאולפן ההקלטות ראה עד היום זמרים ונגנים מקצועיים, אינכם חייבים להיות זמרים מקצועיים, מתחילים ואפילו לא חובבים שכן מרבית המקליטים שיר בהפתעה הם אינם זמרים כלל, המבקשים להעניק שיר בהפתעה מתנה לאירוע וסומכים על המפיק שיסייע להם בהקלטה נכונה , חזרה על השורות במקרה והתבלבלתם וכל ליווי מתבקש בהקלטה באולפן.
בנוסף, לצורך שיפור קולכם הטבעי, המפיק באולפן ההקלטות יערוך וישפר את קולכם באמצעות אפקטים ועריכה המשפרים את קולכם ומעלים את רמת איכות השיר המוקלט.

שיר בהפתעה לגבר
שיר בהפתעה לגבר

 

משפרים את המתנה המוזיקאלית

לאחר ההקלטה השגתם שיר מרגש ומקורי שיספק לכם חווית הקלטה ולאדם לו תרצו להעניק את ההפתעה, התרגשות וזיכרון ארוך טווח.
את השיר תקבלו על-גבי דיסק שעליו ניתן להדפיס תמונה (או מספר תמונות) לבחירתכם, כולל הקדשה וברכה אישית מצורפת. בנוסף, הדיסק מגיע באריזת עץ מהודרת בצבעים כחול או אדום.

אם חשבתם ששיר בהפתעה הוא מתנה מושלמת, דעו לכם כי מרבית המקליטים שיר בהפתעה כמתנה לאירוע – בוחרים גם בקליפ בהפתעה המשולב עם השיר המוקלט.
האפשרויות רבות ובניהן צילומי בוק (סטילס), הכנת מצגת, ברכות מצולמות, צילומי חוץ ואפילו צילומי מסך ירוק.
האפשרות המתקדמת ביתר היא קליפ בהפתעה, קליפ מושקע המשלב לרוב מספר אנשים השרים את השיר שהקליטו עם תנועות שפתיים (לרוב הצילום באולפן, ניתן גם לצלם צילומי חוץ).
באולפן יחכו לכם אביזרים רבים וכלי נגינה לצילום בקליפ ובאפשרותכם גם להוסיף בעצמכם אביזרים מהבית ובתאום מראש.


"אולפני לי-רון" מומחים בהקלטות לאירועים ומודעים לכך שההוצאות סביב כל אירוע גדולות, לכן בעבור כל שירות הקלטת שיר הפתעה או קליפ בהפתעה, דאגנו לכם למחיר נוח לכל כיס.
הקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי אינה חייבת להיות יקרה ותפקדינו לספק לכם את ההקלטה המקצועית ביותר במחיר הנוח והזול ביותר.
עכשיו כל מה שנותר לכם הוא להפתיע את האדם היקר לכם במתנה מוזיקאלית מרגשת.

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇