שיר בהפתעה לאישה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לאישתך יש יום הולדת? אתה מחפש ולא מוצא איך להפתיע אותה ביום הולדת שלה השנה? כל שנה אתה מפציץ ברעיונות מקוריים ביום הולדת? אז..הנה, מצאת! הקלטת שיר בהפתעה לאישה שלך!

מה זה שיר בהפתעה?

שיר אשר אתה מקליט בקול שלך ומעניק לה בהפתעה עם דיסק ואריזה מהודרת! המתנה היחידה שהיא לא תפסיק לשמוע ולהתגאות בה מול כל בני המשפחה והחברים!

איך עושים שיר בהפתעה לאישתך?

תחילה בוחרים שיר. אתה חייב לבחור שיר שמסמל משהו בכדי להפוך את המתנה למרגשת עוד יותר. תבחר שיר שהיא אוהבת, אולי את שיר הכניסה שלכם לחופה, אולי את שיר הסלואו שלכם, אולי את השיר ששמעתם בדייט הראשון או אולי שיר שאתם כל הזמן שרים בקריוקי..הבחירה תלויה בך ויש לה הרבה חשיבות..תבחר שיר שהיא תתרגש ממנו בשמיעה הראשונה.

אחרי שבחרת שיר חשוב לעשות חזרות. כמה שיותר פעמים לשיר אותו..בבית, במקלחת, בעבודה , בנהיגה ..בכל מקום שיש לך זמן פנוי והיא לא לידך! חשוב שהיא לא תדע על כוונתך לעשות לה שיר בהפתעה בכדי שההפתעה תהיה הצלחה מסחררת!

אז אתה מוכן ומזומן להקליט שיר! תגיע לאולפן עם מילות השיר, תיקח אוויר ותוריד את הלחץ מההתרגשות..זה הזמן והרגע שלך לעשות את הביצוע הכי טוב..באולפן ההקלטות תפגוש מפיק מוזיקלי מנוסה שיעזור לך להשמע טוב יותר וידריך אותך מאלף ועד תו' כיצד לשיר נכון ומדויק יותר. כמו כן, אנו נערוך לך את הקול ונוסיף מגוון אפקטים וואקליים שישפרו לך את הקול בצורה משמעותית.

בסוף ההקלטה מפיק מוזיקלי ייקח את כל חומרי הגלם שהקלטת וילטש ויערוך אותם ויעניק לך דיסק עם השיר שהקלטת בכדי שתוכל להעניק לאישתך את המתנה.

כמו כן, כדאי ואף רצוי להוסיף אריזת עץ מהודרת בצבע אדום או כחול – תוספת כוח מדהימה למתנה ! ואם כבר לוקחים אריזת עץ מומלץ לקחת הדפסת תמונה על הדיסק..אנו מעצבים תמונה שלכם על הדיסק עם טקסט הקדשה שאתה תרצה להוסיף ואנו מדפיסים בהדפסת לייזר איכותית על גבי הדיסק עצמו..מושלםםם!!

האזינו ללקוח שלנו אשר הקליט לאישתו שיר מרגש בהפתעה ליום הולדת שלה:

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇