שיר בהפתעה ליום האהבה – וולנטיין דיי מתנה מקורית לגבר או לאישה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום האהבה (וולנטיין דיי) מתקרב ואתם מחפשים מתנה מקורית, מרגשת ורומנטית –  מתנה המתאימה לגבר והאישה ביום האהבה היא שיר בהפתעה המוקלט באולפן הקלטות מקצועי ומרגש כל פעם מחדש. מלבד הקלטת יחיד כהפתעה מקורית ליום האהבה, תוכלו להפוך את השיר בהפתעה לאטרקציה מהנה ולהקליט הקלטה זוגית.

לבד או עם מתנה נוספת: שיר בהפתעה הוא המתנה הטובה ביותר לאישה או לגבר

שיר בהפתעה, המתנה המקורית המבוקשות ביותר בישראל בשנים האחרונות: מה הסוד של המתנה המושלמת ליום האהבה? מתנה המתאימה לכל סוג אירוע המצריך מתנה מקורית מאדם אחד, זוג ועד קבוצה שלמה.
הסוד לא כמוס ביותר, מדובר על מתנה שעבור כל אדם היא אישית וייחודית כאשר אתם בוחרים את שיר הקאבר שאותו תרצו להקליט בקולכם הייחודי.

במקום לתת לו בושם השנה תרכשי עבורו שיר בהפתעה לגבר..אל תיהי בנאלית ותפתיעי אותו במתנה שהוא לא יצפה לה!

ואתה! כן אתה..מסאג' או בגדים זה מגניב וכיף לקבל כל שנה מחדש אבל תהיה מקורי קצת..קצת יותר רומנטי..תקנה לה שיר אישי בהקדשה שלך, בקול שלך, שבו אתה שר לה..הגיע הזמן לרגש ולהתרגש!

מתנה ליום האהבה
מתנה ליום האהבה

אם נמאס לכם ממתנות שטחיות כמו שוברים, בגדים, ספא, בושם או שאתם מבקשים לצרף למתנה חומרית גם מתנה הפונה לרגש של היקר/ה ללבכם, אין מתנה ייחודית ומפתיעה יותר כמו שיר בהפתעה.
"אולפני לי-רון" מאפשרים לכם כבר מספר רב של שנים להקליט שירים לכל סוגי האירועים, הקלטה שיוצרת מתנה מקורית ליום הולדת, יום נישואין, יום אהבה, חתונת הזהב וכל אירוע המצריך מתנה מרגשת.
כמעט כל המקליטים שיר לאירועים ובמיוחד שיר בהפתעה ליום האהבה אינם זמרים או במקרה הטוב זמרים מתחילים, תהליך ההקלטה הוא תהליך קל המאפשר לכולם להקליט שיר בלווי מפיק מוזיקאלי מקצועי ובמידה וזייפתם הזיופים יתוקנו וקולכם יעבור עריכה בתוכנות מקצועיות.

מתנה בהפתעה? פעילות מקורית לזוג עם הקלטה זוגית?

אפשרות נוספת היכולה להגיע גם כן בהפתעה היא הענקת יום ההקלטה כמתנה מקורית ליום האהבה, משמעות הדבר היא שבמקום שאתם תקליטו את השיר ותפתיעו את בן/בת הזוג – יום ההקלטה עצמו יהיה במסגרת פעילות מקורית ליום האהבה לבן/בת הזוג או אפילו הקלטה זוגית כמתנה בהפתעה.
שיר בהפתעה שלכם, יום הקלטה בהפתעה או הקלטה זוגית כמתנה ליום האהבה – כל האפשרויות מרגשות, מהנות ומסייעות לטפח את הזוגיות כל פעם מחדש.

יום הקלטה באולפן: מתנה רומנטית מתחילה באולפן ההקלטות

תהפוך אותה לזמרת ליום אחד ותגשים לה חלום ילדות. תרכוש עבורה חבילה ליום כיף מוזיקלי, יום הקלטת שיר בהפתעה הוא יום כיף ומשחרר, יום הרחוק מלהיות משהו מלחיץ או משהו המצריך יכולות ווקאליות מיוחדות – יום שמתאים לכולם, מגבש ואפילו משפר את הביטחון העצמי.
סדר הדברים לתהליך הקלטת שיר בהפתעה ליום האהבה הוא פשוט: בוחרים שיר קאבר אותו תרצו להקליט, מחליטים מה רוצים לעשות עם מילות השיר המקוריות (להשאיר כפי שהן או לשנות חלק מהמילים בהתאם ללחן), מחליטים אם אתם מעוניינים בהקלטת יחיד או בהקלטה זוגית כפעילות רומנטית לזוג ולבסוף יוצרים קשר עם "אולפני לי-רון" וקובעים יום ושעת הקלטה.

יחד עם המפיק המוזיקאלי עתיר הניסיון, אתם תקליטו את שיר הקאבר ותבצעו סבב חזרות עד למיצוי הפוטנציאל הגלום בכל אחד ואחת מאיתנו.
אל תחששו לזייף, המפיק יכוון אתכם בהתאם ולבסוף יערוך את קולכם, יוסיף את האפקטים הנכונים ויצור עבורכם שיר בהפתעה מרגש ליום האהבה, יום נישואין או כל אירוע מרגש לבחירתכם.

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇