להקליט שיר בעצמך / לתת שיר בהפתעה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אם אי פעם חלמת על לשיר עם ביונסה או להופיע עם עומר אדם או על לזכות באקס פקטור או כוכב נולד אנו מזמינים אותך להקליט שיר בעצמך, שיר קאבר מקצועי ולתת לחלומות שלך להתגשם! לא יודעים לשיר? אז תתנו שיר בהפתעה לאדם שאתם אוהבים או חושבים שהוא שר טוב!

הקלטת שיר בהפתעה
הקלטת שיר בהפתעה

אנו מזמינים אותך להכנס לתוך העולם של אולפני ההקלטות בכדי לראות מה הקול שלך באמת יכול לעשות, הרבה מעבר לקריוקי חובבני.

זה הזמן להפסיק לשיר מול המראה עם מברשת או לשיר באמבטיה עם הצינור וישר ללכת על הדבר האמיתי – הקלטה באולפן מקצועי עם ציוד וסאונד מתקדם.

לנו יש את הציוד והכלים העדכניים ביותר ללכידת הביצועים הוואקלים שלך!

אולפני לי-רון נותנים לך להיות כוכב מוזיקה..יש לך הזדמנות ייחודית לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם מהנדס צליל מנוסה בסביבה רגועה ואישית של אולפן הקלטות חם וביתי. אתם תשירו על פלייבק מקצועי באיכות גבוהה של השיר האהוב עליך. ניתן לשמוע את הקול שלך כפי שהוא צריך להישמע..חם, ברור, מובן ונשמע טוב יותר מאשר ששמעת את עצמך אי פעם.

אנו מציעים מספר שירותי הקלטה בזמני סשנים שונים..החל משעת אולפן ועד סשן של 5 שעות. המפגשים הארוכים יותר מאפשרים לך להקליט יותר שירים או להקליט גם כלי נגינה. לא משנה איזו חוויה אתה בוחר לעצמך, מה שבטוח שבסוף ההקלטה אתה תיקח הביתה דיסק מעוצב באופן אישי..כמו סינגל! מזכרת יקרה של כל העבודה הקשה שלך באולפן.

חווית ההקלטה שלנו מבטיחה כיף גדול, עלייה של הביטחון בקול ובשירה שלך ואנו מבטיחים שתקבל הבנה כיצד זה נראה ומתבצע להקליט שיר באופן מקצועי.

רוצים להקליט שיר קאבר? רוצים לתת לאדם שאתם חושבים שהוא זמר/ת מלידה שיר בהפתעה.. צרו איתנו קשר ונסביר לכם על כל סוגי החבילות שלנו!

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇