קליפ בהפתעה עם שיר לאמא ליום הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

 קליפ בהפתעה לאמא ליום הולדת מכל המשפחה – הבעל והילדות הקטנות.

אתם יכולים להתרשם מאחד הקליפים הכי יפים שעשינו..המילים שכתבנו חדשניות ומקוריות, השיר הוקלט ברמה הגבוהה ביותר והצילומים יצאו מעולים..קליפ עם המון אנרגיה, שמחה ואהבה! ככה מעניקים שיר עם קליפ במתנה לאמא שלכם ליום הולדת 50!!

האבא והבנות רצו להפתיע את האמא במתנה מקורית ומיוחדת לכבוד היום הולדת. הם בחרו שיר מקורי במיוחד להפתיע את האישה של הבית והוא Girls Like You של הלהקה הגלובלית Maroon 5. הם כמובן רצו לשנות את המילים שיתאימו לאמא שלהן וכפי שתוכלו לשמוע כל המילים של השיר בעברית ומותאמות באופן מושלם לקצב של השיר המקורי. אנו הענקנו להם את הפלייבק והם את המילים..שילוב מצוין!

כאשר הם הגיעו להקלטות הם הראו לנו את המילים שהם כתבו ועשינו חזרה קטנה כדי לראות שהמילים מותאמות באופן טוב לקצב של השיר, וגם בצורה הזו הבנו איך הם חילקו את השיר לפי סולואים ולפי קטעים שכולם שרים ביחד.

בהקלטה לכל מי שהיה סולו הקלטנו בנפרד..ליווינו והדרכנו אותם באופן ספציפי כיצד לבצע את הקטעים שלהם בין אם סולו ובין אם קטע שירה ביחד בצורה הטובה ביותר..ממש עבדנו איתם בשיטת זכוכית מגדלת ובה אנו מקליטים כל שורה בנפרד ומתקנים את כל מה שלא נשמע טוב..השיר לא היה פשוט ולא קל כי יש בו הרבה מורכבות..לפעמים איטי לפעמים מהיר לפעמים נמוך ולפעמים גבוה..אך הבנות והאבא עמדו בכך בגבורה והתוצאה מושלמת.

לאחר ההקלטות הגיעה אירית צלמת הבית שלנו לאולפן וחילקנו להם אביזרים לצורך הצילומים..כל מיני משקפיים, כובעים, זוהרים, גיטרות, חצוצרות ועוד..כל מה שהם היו צריכים לעשות בצילומים זה לעשות שמח, לרקוד ולהראות שהשפתיים זזות בהתאם לשיר שכבר הוקלט..כך שלמעשה הם יכלו לזייף בכיף כי לא ישמעו את הסאונד מהצילומים אלא רק מההקלטה שבוצעה קודם לכן.

בסוף ההקלטה ביקשנו לקבל מהם תמונות שנוכל לשלב במהלך הקליפ וגם את מילות השיר בכדי שנוסיף כתוביות לוידאו. בנוסף, שאלנו אותם כיצד הם רוצים שהקליפ ייפתח, עם איזה משפט והם בחרו כפי שתוכלו לראות.

אז אם גם אתם רוצים להפתיע את אמא שלכם במתנה מקורית ליום הולדת שלה ולהעניק לה מתנה ייחודית, מקורית, אישית ומיוחדת רק לה זה הזמן שלכם להביא את כל המשפחה לאולפני לי-רון ולהכין לה קליפ בהפתעה שהיא לא תשכח לעולם!

צפו בקליפ של הלקוחות שלנו שעשו שיר בהפתעה עם צילומי וידאו קליפ באולפני לי-רון:

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇