קליפ בהפתעה לאירוע חברה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

קליפ לאירוע חברה בהפתעה: עובדים ומנהלים מקליטים ומצלמים שיר בהפתעה

יום גיבוש מגיע? עובד/ת או מנהל/ת פורשים? יש ערב הוקרה? ייתכן ואתם מחפשים להקליט שיר למקום העבודה ולצלם קליפ בהפתעה.
באמצעות אולפן ההקלטות המקצועי של "אולפני לי-רון" תוכלו להשיג את מה שחלק גדול מהחברות כבר עושות באופן קבוע, הקלטה וצילום קליפ לשיר בהפתעה בהקלטת עובדים ומנהלים לערבי גיבוש, פרידות ממקום העבודה, חגים וכל סיבה אחרת שרק תרצו.

מקליטים שיר ומצלמים קליפ לכבוד ערב גיבוש או אירוע חברה

אירוע חברה או ערב גיבוש יכול להיות ערב משעמם הכולל אוכל וריכולים, כדי לפלפל את הערב ולהפוך אותו למקורי ומפתיע, אפשר לבחור באחת האפשרויות המבוקשות בקרב חברות גדולות ובנוניות,  שיר בהפתעה וצילום קליפ מטעם העובדים והמנהלים.
קליפ בהפתעה לאירוע חברה בעריכה מקצועית נמצא איתנו זה העשור השלישי, כאשר בשנים האחרונות הפתעה לעובדים מהסוג הזה הפכה לזמינה יותר, נוחה לכל כיס (במיוחד אם מדובר על הוצאה של חברה או תשלום קבוצתי) ומקורית כל פעם מחדש.

אם אתם מתכננים אירוע חברה, יום נופש במחזורים מתחלפים, ערב מחלקה שנתי או כל סיבה להפתעת עובדי החברה, קליפ בהפתעה בצילומי פנים וחוץ המוקלט בעריכה מקצועית וסאונד ברמה גבוהה – הוא הבחירה המקורית, המגבשת והמפתיעה ביותר הקיימת כיום בשוק.

עובד/ת או מנהל/ת פורשים? תוכלו להפתיע אותם בשיר וקליפ בהפתעה!

פרישת עובדים ומנהלים, מה שבתחילה נשמע עצוב יכול להפוך להיות לפעילות מהנה ומתנה שתיזכר לשנים רבות, באמצעות קליפ בהפתעה מהעובדים.
פרישת עובד/ת או מנהל/ת וותיקים יכולים להיות אירוע של ממש במחלקה או באגף, לשם כך חלה עלייה ניכרת בביקושים מטעם מחלקות ואגפים להקלטת שיר וצילום קליפ לכבוד אירוע הפרישה.
כמו אירועי גיבוש ואירוע חברה, כך גם אירוע פרישה של עובדים ומנהלים בחברה זוכים לקליפ שמצולם על-ידי החברים והעמיתים לעבודה של הפורש/ת.

איך קבוצת עובדים מקליטה שיר? כיצד מתבצעת הקלטת קליפ בהפתעה?

הקלטה קבוצתית של עובדים ומנהלים יכולה להיות מאתגרת במיוחד ואינה מתאימה לכל אולפן, "אולפני לי-רון" מומחים כבר שנים בהקלטות לאירועים מסוגים שונים ויודעים להתמודד בהצלחה יתרה עם הקלטות מרובות משתתפים.
תהליך הקלטה וצילום קליפ בהפתעה לאירוע חברה או לאירוע פרישת עובד אינה מורכבת כלל: עליכם לבחור שיר מסוכם על כולם, לסכם האם אתם משנים את מילות השיר המקוריות בהתאם ללחן או משאירים את המילים כפי שהן ולבסוף עליכם לשריין יום ושעת הקלטה עם "אולפני לי-רון".
בשיחתכם עם האולפן ציינו את מספר המשתתפים והאם אתם מעוניינים להפוך את השיר לאירוע חברה לקליפ בהפתעה.



שלב ההקלטה מהנה ומגבש, המפיק המוזיקאלי של האולפן יסדר אתכם ויקליט אתכם בחלוקה לקבוצות, יבצע סבבי הקלטה למילים ומשפטים בשיר ויערוך את קולכם במידת הצורך בתוכנות עריכה מתקדמות בסיום ההקלטה. הקלטת השיר מבוצעת באולפן אקוסטי המאובזר בציוד הקלטה מתקדם, ליצירת איכות סאונד גבוהה במיוחד.



במידה ובחרתם בקליפ בהפתעה לאירוע חברה, כל מה שתצטרכו לעשות הוא לזוז ולרקוד מול המצלמה, תוכלו לבחור בגדים מיוחדים, אביזרים מהבית או שימוש באבזרי האולפן ולבסוף להפוך את הקלטת השיר לקליפ עובדים בעריכה מקצועית. לאחר הצילום וההקלטות באולפן אנו נערוך את קטעי וידאו שצילמנו באולפן בשילוב עם השיר, עם התמונות שתעבירו לנו להכנסה בקליפ וכמובן עם כתוביות רצות עם מילות השיר!!

קליפ עובדי חברה מושקע, מיוחד ומקורי!

לבסוף, התוצאה של קליפ בהפתעה היא מצוינת..אפשר להקרין את הוידאו קליפ באירוע חברה, לשלוח במייל העבודה לכל האירגון, לשלוח קישור לסרטון בוואטאפ ובכל דרך שתרצו!

כל העובדים, המנהלים ואנשי הצוות בחברה מופתעים ושמחים עד הגג לראות את הקליפ וכולם שולחים אחד לשני בוואטאפ את השיר או את הקליפ וצופים בו ביוטיוב בלי הפסקה..מזכרת מתוקה לכל עובד ועובדת, לכל מנהל ומנהלת!

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇