שיר בהפתעה למסיבת פרידה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

עובד פורש? מנהל עוזב? אחרי שנים רבות בתפקיד אתם צריכים להעניק מתנה מיוחדת ומקורית שתראה לאדם העוזב או לאדם הפורש כיצד המשרד והארגון אוהבים ומעריכים אותו..רצוי לתת מתנה ייחודית שמראה על חשיבה והשקעה רבה..כדי שהאדם שעוזב ירגיש טוב ויקבל טעם מעט מתוק מהפרידה, הגם ככה קשה מחברים ועבודה שהייתה הכל עבורו בעשרות השנים האחרונות.

אולפני לי-רון מציעים לכם להכין עבורו שיר בהפתעה שאותו תוכלו להשמיע באירוע הפרידה או להופיע עם כמה עובדים מכמה מחלקות שונות בחברה.

בכדי לעשות את ההפתעה המקורית והמיוחדת הזו אצלנו אתם צריכים מילים מקוריות, לבחור שיר שתרצו להקליט, וכמובן להגיע אלינו פעם אחת להקלטה.

אז תחילה, כתיבת השיר. אתם צריכים לבחור שיר שאתם רוצים לשנות לו את המילים..יש המון אופציות והמבחר גדול. תחשבו על שיר שהוא שמח, אנרגטי ומיוחד אך בו זמנית שיר שהאדם העוזב מכיר ושמע בעבר. למשל אם מדובר באדם בן 60 ששומע בעיקר מוזיקה קלאסית לא בטוח שהוא מכיר שירים של אייל גולן או עומר אדם..לכן להתאים את השיר שתעשו לאדם החוגג.

אחרי שבחרתם שיר אנו נבקש ממכם לענות על מספר שאלות איפון מסוימות שנשלח לכם ישירות למייל..נשאל אתכם על תפקידו בחברה, דברים מצחיקים שקרו בעבר, שגרת היום יום שלו, מה מייחד אותו ועוד עשרות שאלות..אין צורך לענות על הכל..אך ככל שתתארו לנו אותו יותר כך יהיה לנו יותר מידע עליו ונוכל להתאים לו שיר רלוונטי וספציפי במיוחד רק עליו..

שיר בהפתעה למסיבת פרישה
שיר בהפתעה למסיבת פרישה

אין לנו תבניות קבועות..אנו כותבים ממש מאפס לכל לקוח ולקוח..אנו לא מעתיקים שירים בין לקוחות שונים כי כל שיר ספציפי לאדם אחד בלבד!

אחרי שכתבנו את השיר ושלחנו לכם להתאמן עליו בבית אתם מגיעים להקלטה. באולפן תפגשו את המפיק המוזיקלי שלכם שיעזור לכם לעשות את ההקלטה הטובה ביותר. באולפן נעבוד איתכם על הביצוע, נערוך את הקולות שלכם ונוסיף את האפקטים הדרושים. אתם תלמדו כמה כיף זה להקליט!

אחרי ההקלטה נעניק לכם דיסק בעיצוב אישי עם אריזה מהודרת מעץ בכדי שתוכלו להעניק למנהל או לעובד הפורש/עוזב את החברה.

זה הזמן שלכם להכין שיר בהפתעה לאירוע הפרידה / אירוע הפרישה ולשמח את מי שעוזב במתנה הכי מקורית ואישית שרק אפשר!

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇