התארגנות להכנת קליפ בהפתעה לחתונה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

איך לארגן קליפ בהפתעה לחתונה? איך מביאים את כולם לאולפן הקלטות? מה להכין מראש? להלן המדריך השלם!

משפחה מגובשת או חברים טובים כבר מזמן דואגים לקליפ הפתעה לחתונה, קליפ המתחיל מהקלטת שיר לחתונה או מסיבת רווקות/רווקים המוקלט באולפן הקלטות מקצועי ומסתיים בהקלטת קליפ לחתן והכלה המאושרים.

התארגנות להכנת קליפ בהפתעה לחתונה: איך להביא את כולם לאולפן? איך מקליטים הקלטה קבוצתית?  מה צריך להכין מראש לקראת ההקלטה או הצילום? כל המידע המלא לפני הקלטת שיר בהפתעה וצילום קליפ הפתעה לחתונה מכל החברים.

לא מספיק רק הצ'ק: קליפ הפתעה לחתונה הוא הפתעה מקורית

אם עד לפני תחילת העשור הקודם כל מה שהיה צריך הוא לחשוב על גודל הצ'ק בהתאם למדד החברות או הקרבה המשפחתית, כיום וכבר מספר רב של שנים חברים וחברות של החתן והכלה (ולעיתים אף חלק מהמשפחה) שוברים את הראש כיצד להפתיע את הזוג הטרי לפני החתונה או בזמן האירוע.
עם פתיחת אולפני ההקלטות המקצועיים להקלטות לאירועים, קבוצות גדולות מגיעות להקליט שירים לאירועים שונים כאשר הקלטת שיר וקליפ קבוצתיים לחתונה הפכו להפתעה מקורית ונפוצה מאוד מטעם החברים לכבוד החתונה.
טרם תתחילו בפעילות המהנה של הקלטת שיר וצילום קליפ בהפתעה לחתונה, חשוב שתבינו כיצד לארגן את ההקלטה הקבוצתית בצורה טובה ומה צפוי לכם בתהליך ההקלטה. איך זה נראה בשלב החזרות באולפן ההקלטות? צפו:

בוחרים שיר ומילים: פותחים קבוצת וואטסאפ זמנית לארגון

צעד ראשון בארגון יום הקלטת השיר וצילום הקליפ בהפתעה לחתונה הוא קבוצת וואטסאפ לכל המשתתפים.
כדי לארגן את כולם בצורה אחידה ומוסכמת, קבצו את כל המשתתפים (משפחה וחברים), ציינו כי מדובר בקבוצה זמנית לצורך ארגון יום ההקלטה וצילום הקליפ.
בקבוצת הוואטסאפ תוכלו לבחור שיר קאבר המוסכם על כולם והאם אתם משנים את מילות השיר בהתאם לזוג הטרי או משאירים את מילות השיר המקוריות.
באמצעות הקבוצה תוכלו לתאם פרטים נוספים כמו: יום ושעת הקלטה הנוחים לכולם, בגדים מתואמים או בגדים עם הדפסה מיוחדת, שימוש בחפצים שהבאתם מהבית ועוד.

משריינים יום ושעת הקלטה, מספקים את כל הנתונים הרלוונטיים

הקלטת שיר לאירועים היא הפתעה ומתנה נפוצה, משרדי "אולפני לי-רון" עמוסים כל השנה בפניות לכל סוג אירוע, אם הזוג הטרי חוגג אירוע בחודשי הקיץ אתם עומדים בפני שיא עונת הביקושים להקלטות שירים לחתונות – עליכם לדאוג לשריון יום ושעת הקלטה מספיק זמן מראש.
בשיחתכם עם נציג "אולפני לי-רון" ציינו כמה אנשים מגיעים להקליט, האם אתם מעוניינים בשדרוג השיר בהפתעה לקליפ בהפתעה לחתונה, האם בחרתם שיר והאם אתם עתידים להביא אביזרים מהבית לצורך צילום הקליפ. כך זה נראה לפני שמתחילים לצלם ולהקליט:

הקלטת שיר של קבוצה גדולה לצורך הפתעה לחתונה, איך עושים את זה?

הקלטת שיר לאירוע יכולה להיות הקלטת יחיד, הקלטה זוגית ובאירועים כדוגמת חתונות/מסיבות רווקות ורווקים או אירוע חברה ההקלטה הקבוצתית היא אתגר גדול המתאים רק לאולפן הקלטות מקצועי.
אולפן ההקלטות המקצועי מאובזר בציוד הקלטה ובידוד אקוסטי מתקדמים, כל המשתתפים בשיר יוקלטו באיכות סאונד גבוהה במיוחד ובתורות שיקבעו על-ידי המפיק המוזיקאלי.

בכניסה לאולפן ההקלטות של "אולפני לי-רון" תיפגשו עם מפיק מוזיקאלי עתיר ניסיון בהקלטות לחתונות ואירועים רבים נוספים, המפיק ידאג לחלק אתכם בהתאם לגודל הקבוצה, יכוון ויסדר אתכם לפני ההקלטה וילווה אתכם בכל תהליך ההקלטה.
המפיק המוזיקאלי יקליט את כל הקולות בנפרד ויאחד אותם בתוכנות עריכת סאונד מתקדמות, יחד עם איחוד הקולות המפיק המוזיקאלי יערוך את קולות המשתתפים ויוסיף אפקטים לשיפור הקול.
אף אחד ממשתתפי השיר בהפתעה לא חייב להיות זמר – כמעט כל המקליטים שיר לאירועים אינם זמרים כלל, זיופים מתקבלים בברכה ומתוקנים במידת הצורך.
בסיום העריכה תצאו עם שיר קבוצתי בהפתעה לחתונה, השיר יהיה השלב הראשון בדרך לשלב הבא של צילום הקליפ בהפתעה לחתונה.

שלב הקליפ בהפתעה לחתונה

מרבית המקליטים שיר לאירוע באולפן ההקלטות יבחרו גם בקליפ ויזואלי מקצועי שיגרום לשיר הקבוצתי לעלות כמה רמות מעלה.
את צילום הקליפ הקבוצתי תוכלו לעשות בחלקים באולפן ההקלטות (תלוי בגודל הקבוצה) או לבצע צילומי חוץ בתיאום מראש.
במהלך הקליפ מומלץ לרקוד ולהתארגן על רעיונות שונים, הרעיונות הנפוצים במיוחד הם מסרים שונים על חולצות מודפסות וריקוד אחיד לכולם.
את השיר שרים בתנועות שפתיים ויחד עם עריכת הקליפ המקצועי, השיר שהקלטתם יולבש על הקליפ בהפתעה לחתונה.

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇