מתנה מקורית לילדה בת 8 ליום הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מחפשים מתנה לילדה בת 8? ילדה שכל החיים שלה סביב מוזיקה? מתנה לילדה שאוהבת לשיר? יש לנו את ההפתעה המדהימה הזו עבורה! אתם יכולים להגשים לילדה הקטנה חלום ולהגיע לאולפן הקלטות מקצועי עם 2 חברות טובות ולהקליט שיר בהפתעה.

בגיל קטן, כל דבר שהילדים אוהבים לעשות ויכולים לעשות אותו באופן מקצועי זה הופך לדרמטי ומשמעותי..לדוגמא אם הילדה אוהבת לרקוד ואתם נותנים לה את האופציה ללמוד ריקוד עם רקדנית מקצועית, אם הילדה אוהבת לצייר ואתם שולחים אותה לסדנת ציור, אם הילדה רוצה להיות סלבריטאית ואתם שולחים אותה להפגש עם כוכבת ריאלטי..ילדות אוהבות ומתרגשות מהגשמות חלום בהפתעה!

כך, אנו יכולים להציע לילדה שלכם שאוהבת מוזיקה, אוהבת לשיר, אוהבת קריוקי..אפשרות להגיע לאולפן הקלטות מקצועי בהפתעה עם 2 החברות הטובות ביותר שלה ולהקליט שיר..כן כן, הם יקליטו שיר קאבר בקול שלהן ויעבדו מול מפיק מוזיקלי שיתקן זיופים, ידריך אותם איך לשיר טוב יותר וכמובן יהיה סבלני ונחמד מפאת גילן.

אז איך זה מתבצע?

אתם מביאים את הילדות בהפתעה לאולפן ההקלטות שלנו בלי שהן יודעות שהן מגיעות להקלטת שיר. לאחר מכן נסביר להן על התהליך ועל זה שהן הולכות להיות זמרות ליום אחד. נבחר שיר ביחד, שיר שהן אוהבות, שיר שהן ירצו לשיר וכמובן שיר שהן יצליחו לשיר מההתחלה ועד הסוף. לאחר שנבחר את השיר אנו נדפיס להן את המילים ונעשה חזרה קטנה בכדי לראות שהשיר אכן מתאים.

אחרי שעשינו חזרה והשיר נבחר באופן סופי, אנו נכניס את 3 הבנות לחדר ההקלטה ונחלק לכל אחת מהן קטע סולו ייחודי רק לה. נקליט אותן לפעמים בנפרד ולפעמים יחדיו, לטובת השיר. אנו גם מסבירים להן שלא צריך להתעצבן או לריב..אנו מחלקים את השיר באופן שווה בין כולן. וגם אם במידה ואחת לא מצליחה לשיר שורה מסוימת כי היא קשה לה ואנו נרצה להחליף את השורה עם ילדה אחרת, היא עדיין תקבל אותו חלק בשיר כי היא תקליט שורה אחרת קלה יותר וכך גם היא תשמע טוב יותר וזה הכי חשוב.

בזמן ההקלטה שאנו עובדים עם הילדות אנו קשובים אליהן, לצרכים שלהן, ומנסים לעשות הכל בכדי שהן ירגישו טוב ולא יהיו לחוצות או לא מרוכזות..אנו מנסים להוציא מהם את הביצוע הטוב ביותר ולכן עובדים איתן קשה על הביצוע.

אנו מוסיפים מגוון אפקטים לקול שלהן וגם בזמן ההקלטה מקליטים אותן מספר פעמים בכדי לקחת רק את הטייקים הטובים ביותר שהן עשו!

אז זה הזמן לראות דוגמא ולשמוע אותה גם של בנות שהגיעו אלינו בהפתעה ליום הולדת והקליטו שיר בהפתעה. הן סיפורו שהיה להן מאוד כיף, חוויה שהן לא ישכחו בחיים, סוף סוף הן שרו יחד שיר מוכר ומתרגלות את זה ולא סתם רוקדות..שימו פליי!

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇