רעיונות לכתיבת שיר מקורי בהפתעה לאירוע על אדם אהוב

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כתיבת שיר בהפתעה לאירוע: מתנה מקורית שכל אחד ישמח לקבל! הכנת שיר בהקדשה אישית עם מילים מקוריות על החוגג/ת כולל הקלטה באולפן. שיר אישי ומיוחד!

אחת המתנות שלעולם יהיו מקוריות ומרגשות זה לקבל שיר שנכתב ממש עלינו, לקבל שיר בהפתעה זה כיף אדיר לדעת שמישהו שם בחוץ חושב עלינו ואוהב אותנו תמיד עושה טוב על הלב, במיוחד עם זה כולל שיר בהפתעה.

אם אתם חושבים להפתיע את אהובתכם או אהובכן בשיר בהפתעה ואתם גם יודעים לכתוב מילים יפות פשוט תלכו על זה מעבר לכך שגם אתם תהנו מאוד מהיצירה של השיר באולפן הקלטות מקצועי אתם גם מעניקים מתנה בלתי נשכחת שנשארת אתכם לתמיד.

גם אם אתם לא בטוחים שאתם יודעים איך עושים את זה ואם בכלל זה אפשרי אחד היתרונות של כתיבת שיר לאירוע או שיר בהפתעה באולפן הקלטות הוא שתוכלו הפוך את החלום למציאות באולפן ההקלטות תוכלו להיעזר במפיק המוזיקלי שיכול לעזור לכם גם בכתיבה של השיר גם בהלחנה וכמובן גם בהקלטת השיר עצמו.  

טיפים לכתיבת שיר בהפתעה לאירוע

לכתוב שיר לאירוע זה תמיד נחמד בעיקר אם זה שיר בהפתעה, זו מתנה שתמיד הופכת כל אירוע ליותר כיפי ומלבד הפתעה לבעל השמחה גם המוזמנים לאירוע בדרך כלל מאוד נהנים מההפתעה.

כתיבה של שיר יכולה להיות בכל מיני צורות, למשל אתם יכולים לכתוב מילים מקוריות על שיר מוכר, זאת אומרת שאתם כותבים את מילות השיר על שיר שאתם בוחרים ומקליטים את מה שנכתב על גבי פלייבק.

אם בחרתם ללכת על כתיבת מילים מקוריות על שיר, חשוב להבין שיש לשיר כבר מבנה מסוים וקצב שבונה אותו והופך אותו להיות מה שהוא, לכן חשוב מאוד לנסות ולהתאים את מילות השיר בקצב של המנגינה. זוהי נקודה חשובה ביותר שבדרך נתקלים בה כאלה שהם חסרי ניסיון.

לא פעם קורה שכותב השיר מגיע לאולפן ובזמן אמת הוא מגלה שהמילים בכלל לא מתאימות לשיר, וככל שהוא מנסה הוא פשוט נתקע במבוי סתום. 

נסו לשבת להקשיב לקצב של השיר נסו להבין את הלחן ורק אז תתחילו לשבת ולרשום את המילים, הרבה פעמים אנו בטוחים שמה שמתנגן לנו בראש אפשר פשוט להוציא לכתוב ולהקליט, אך זה ממש לא נכון ולכן חשוב לנסות ולשיר את המילים שכתבתם בקול רם יחד עם המוזיקה ברקע ולנסות לשמוע האם אתם יושבים יחד עם השיר בקצב, אפשר גם להזמין מישהו מצד שיקשיב ואולי הוא ישים לב למשהו שאתם לא. 

אם אתם מעוניינים לכתוב שיר לאירוע שיהיה מקורי לגמרי ואתם לא מוזיקאים שיכולים גם לכתוב את המנגינה שווה להתייעץ במפיק המוזיקלי שיעזור לכם להפוך את מילות השיר שלכם למנגינה. אם כבר יש לכם שירים ששוכבים במגירה ואתם רוצים להפוך אחד מהם לשיר בהפתעה לאהובכם פשוט דברו עם אולפן הקלטות ותקליטו אותו בטוח שרק תרוויחו.

שאלות נפוצות בנוגע להכנת שיר בהפתעה לאירוע

כמובן כיום אתם יכולים לבחור פלייבק של כמעט כל שיר קיים, כתיבת מילים מקוריות על שיר מוכר זהו דבר שנהוג לעשות, בביצוע של מילים מקוריות על שיר מוכר  בדרך כלל המבצע יבחר שיר אהוב על מי שעומד לקבל שיר בהפתעה שנכתב במיוחד עבורו.

בוודאי גם במקרה ואתם לא כל כך יודעים לשיר כמו שצריך, באולפן ההקלטות תקבלו את העזרה שאתם צריכים, המפיק המוזיקלי ידריך אתכם וינסה להכווין אתכם לשבת בקצב כמה שרק ניתן, במקרים של בריחות קלות מהקצב בדרך כלל ניתן יהיה לתקן זאת בעריכה.

גם אם אתם ממש רוצים לכתוב שיר לאירוע שלכם ואתם לא באמת יודעים איך לעשות את זה עדיין תוכלו לממש את החלום שלכם. במקרה כזה מומלץ לדבר עם אולפן הקלטות מקצועי שמתמחה בכתיבת שירים לאירועים ותוכלו לקבל את השיר שתמיד חלמתם להעניק, כמובן שבדרך כלל כתיבת השיר תהיה בעליות נוספות אך יש כיום אולפנים המציעים כתיבת שיר לאירוע במחירים שווים לכל כיס.

שוב גם במקרה כזה כל שאתם צריכים לעשות זה לפנות לאולפן הקלטות ולדבר עם המפיק המוזיקלי שיכול לדאוג לכם לזמר או זמרת שתשיר במקומכם, כמובן שהמפיק מתאים את השיר לזמר או זמרת כמה שרק ניתן וינסה להתאים את השיר לראות עיניכם. 

פעם הפקה של שיר הייתה הרבה יותר מורכב, אך היום בעיקר מאז התקדמות הטכנולוגיה ניתן לבצע הקלטות בצורה הרבה יותר פשוטה מהירה ויעילה, כך שאם אתם מעוניינים לעשות שיר בהפתעה או לכתוב שיר לאירוע בעצמכם ולהקליט אותו באולפן הקלטות, תוכלו למצוא כיום מחירים לא רעים בכלל.



לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇