איך לבחור שיר בהפתעה לאירוע?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

איך לבחור שיר לאירוע? שאלת השאלות שכל הלקוחות שלנו שואלים את עצמם לפני שהם עושים שיר בהפתעה! אז החלטנו לעזור לכם איך לבחור שיר לאירועים, איך בוחרים איזה שיר להקליט באולפן לאירוע? איך בוחרים מתוך כל האופציות של שירים לאירועים שיר אחד? להלן ההסבר על בחירת שיר לאירוע שלכם:

בחירה של שיר לאירוע לפי סוג האירוע –

שיר לאירוע
שיר לאירוע

סוג האירוע הוא מהות קריטית בהחלטה של איזה שיר לעשות באירוע. אם זה בר מצווה שירים יותר דתיים מתאימים לעומת אירוע מסוג חתונה או יום הולדת שמתאימים לשירים שמחים יותר. כמות האירועים המגוונת מציעה שלל שירים רב שאפשר לעשות..ולכן המבחר הגדול דווקא מקשה על הבחירה הספציפית של שיר אחד בלבד. אנו ממליצים לכם להתאים את השיר לאירוע לפי סוג האירוע..לדוגמא לחתונה אנו לא ממליצים שיר שקט או שיר ליום גיבוש לצוות עובדים לא מתאים כל כך שיר אהבה רומנטי..לכן, בחירת השיר היא קריטית מאוד.

בחירה של שיר לאירוע לפי סוג/איפיון השיר –

סוג השיר והאפיון שלו משמעותיים ביותר..אם האפיון של השיר הוא שיר ששר אבא לביתו אתם לא יכולים לשיר שיר כזה לאישה, או למשל שיר בואי כלה פחות מתאים לחתן בר מצווה..הבאנו דוגמאות קיצוניות אך למשל השיר תעשי מה שאת אוהבת של גלי עטרי..מתאים אומנם לכלת בת מצווה אך גם ליום הולדת 80 של סבתא..לעיתים אפיון השיר מתאים במילים שלו לכמה אירועים שונים, לכן שאתם בוחרים שיר חשוב שתקראו את המילים ותסתכלו על אפיון השיר..יכול להיות שפתאום שורה אחת פחות מתאימה..לדוגמא, הרבה מקליטים שיר לבר מצווה את השיר מכתב לאחי של קובי אפללו..אך בעיקרון מדובר בשיר עצוב..הרבה מקליטים לאבא את השיר של שלומי שבת אך גם כאן מדובר בשיר עצוב שפחות מתאים לאירוע של יום הולדת לאבא למשל..אך עדיין הוא מאוד מיוחד ומרגש כמתנה לאבא..החלטה זו בידכם!

בחירה של שיר לאירוע לפי סוג המשתתפים –

המשמעות של מי ישיר את השיר היא קריטית..אם יש הרבה מבוגרים שישירו את השיר, צריך לקחת שיר שהם מכירים, כי אחרת יהיה להם קשה לשיר וללמוד שיר שהם לא מכירים..אם מדובר בהרבה ילדים אז חשוב לקחת שיר שהם מכירים מעולם הילדים שלהם..לדוגמא לאבא שלי יש סולם, לעומת שיר של מבוגרים שיכול להיות סימן שאתה צעיר..ייתכן כי בשירים מסוימים גם הילדים וגם המבוגרים מכירים את אותם שירים וזה השילוב המושלם לדעתנו להשתתפות של ילדים ומבוגרים בשיר אחד.

בחירה של שיר לאירוע לפי האפיון של החוגג/ת –

אפיון של מי שחוגג או חוגגת הוא חשוב מאוד בבחירת השיר. אם מי שחוגגת היא סבתא בת 90 אל תעשו לה שיר בהפתעה שהיא לא מכירה כלל..אלא לכו על משהו מעולמה..תעשו לה שיר מהתקופה שלה שהיא מכירה..אולי שיר של פראנק סינטרה או אריק איינשטיין יעשו זאת..כמו כן, אם זה הפתעה לילדה שחוגגת בת מצווה תעשו משהו גם מעולם הילדים שלה..למשל שיר של נועה קירל או רוני דלומי..אל תתנו לאנשים שיר שהם לא שמעו או הכירו לפני כי זה יאבד את האפקט המרגש והמקורי..כי הם פשוט יקבלו מנגינה עם מילים עליהם שהם לא מכירים איזה שיר זה היה קודם..

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇