איך להקליט שיר בעצמך?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

איך לעשות שיר בעצמך? איך להקליט שיר בעצמך? כל מה שצריך לדעת כאן!

הקלטת שיר בעצמך היא יותר פשוטה ממה שכל אחד מכם חושב: אם אתם מחפשים להקליט שיר בהפתעה לכל לאירוע או זמרים המחפשים להקליט שיר קאבר כחלק מקריירה –  "אולפני לי-רון" מתמחים בכל סוגי ההקלטות והמקום האישי שלכם להקליט שיר לכל צורך, בשירות אישי ומקצועי ובאמצעי הקלטה וסאונד מתקדמים. האם להפתיע עם שיר בעצמך זה קשה? תוך דקת קריאה תבינו עד כמה זה קל, נוח, מקצועי ומהנה.

ביצוע שיר בעצמך באולפן הקלטות מתאים לכל אדם ולכל מצב

שיר בהפתעה המוקלט באולפן הקלטות מקצועי יכול להתאים לכל אדם: הקלטת שיר בעצמך לאירוע, כדוגמת הקלטת שיר ליום הולדת, בר/בת מצווה, מסיבת רווקות/רווקים, חתונה, חברים לעבודה, מסיבת סיום ועוד.
אפשרות נוספת היא יום הקלטת שיר כמתנה לאדם קרוב אליכם, כחלק ממתנה לאנשים שאוהבים ליהנות ולהשתחרר מתנה ליום הולדת, יום נישואין, יום אהבה או יום מרגש המצריך מתנה.
אפשרות מוכרת מתרכזת בזמרים בכל הרמות המעוניינים לבנות את קריירה השירה שלהם באמצעות הקלטת שירי קאבר באולפן הקלטות מקצועי.

לצרוך הקלטת שיר בעצמך לא חייבים להיות זמרים בכלל, מאות ואלפי מקליטי שירים לאירועים בשנה אינם בעלי יכולת ווקאלית ואינם מוגדרים כזמרים – בסוף תהליך ההקלטה, המפיק המוזיקלי באולפן ההקלטות יערוך את קולכם לתיקון זיופים (אם היו כאלו) וליצירת שיר בהפתעה איכותי ומקצועי.
הקלטת השיר באולפן הקלטות מקצועי יכול להתבצע על-ידי מקליט אחד בודד, זוג המגיע לבצע דואט ועד קבוצת מקליטים (נפוץ בהקלטות עובדים, חברים בחתונה ומסיבות סיום).

איך לבחור שיר בעצמך?

אם את או אתה קוראים את זה, בחירת שיר בעצמך זו משימה מאתגרת אך גם מהנה – לבחור בעצמך שיר אהוב, שיר של זמר/ת שאתם אוהבים או להתמקד בקטגוריות וז'אנרים של שירים ומתוכם לבחור את השיר.
אם אתם מקליטים של לאירוע ייתכן ותרצו לשנות חלק ממילות השיר המקוריות, חשוב לבדוק שהשיר שבחרתם בעצמכם מתאים למילים החדשות.
במחיר נוח לכל כיס, תוכל/י להפיק שיר בעצמך מבלי להשקיע מאמץ וכמו הזמרים הגדולים, לבחור את השיר שתרצו להקליט.
חשוב לזכור בעלי יכולות ווקאליות (זמרים מתחילים ועד הזמרים הגולים) מפיקים שיר בעצמם בזכות אולפן הקלטות מקצועי ומפיק מוזיקלי מומחה – אם אתם לא זמרים או אם אתם זמרים מקצועיים, המפיק המוזיקאלי בעל ניסיון רב שנים בהקלטות מכל הסוגים ימתין לכם ב"אולפני לי-רון".

זמר ליום אחד
זמר ליום אחד

להקליט שיר בעצמך באולפן הקלטות זו חוויה!

אחרי שיצרת קשר עם משרדי "אולפני לי-רון" ושריינתם ויום ושעת הקלטה, תוכל/י להקליט שיר בעצמך תוך זמן קצר ולצאת עם קאבר מוקלט באיכות מקצועית.
שיר בהפתעה לכל אירוע ולכל דרישה מוקלטים באולפן ההקלטות המתקדם של "אולפני לי-רון", אולפן מושקע ומאובזר בטכנולוגיות סאונד והקלטה מתקדמות ותוכנות עריכה מקצועיות לעריכת קול והוספת אפקטים לשיפור התוצאה הסופית, באיכות סאונד גבוהה במיוחד.

להקליט שיר בעצמך זו משימה פשוטה עבורך – את כל העבודה מבצעים עבורכם ב"אולפני לי-רון" ובמקצועיות, עם יחס אישי של המפיק המוזיקלי המלווה אתכם בכל שלב בהקלטה.
המפיק יסדר אתכם לפני ההקלטה, תוכלו להניח את המילים מולכם ולשיר את השיר בהפתעה בקצב שלכם, המפיק יבצע אתכם חזרות על מילים ומשפטים בשיר לדיוק ההקלטה ושיפור ההקלטה הסופית.
לאחר שסיימתים להקליט המפיק המוזיקלי יערוך את קולכם באמצעות תוכנות עריכה מתקדמות, העריכה תסייע לתקן זיופים ולשפר את הקול לרמות גבוהות יותר.
במידה ואתם חושקים להפוך את השיר שהקלטתם בעצמכם לקליפ, תוכלו לברר עם משרדי "אולפני לי-רון" על צילום קליפ בהפתעה לשיר בעריכה מקצועית.

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇