שיר בהפתעה לגבר

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מתנת יום הולדת לגבר, מתנה ליום האהבה לגבר, מתנת יום נישואין או כל סיבה אחרת להעניק מתנה לגבר יגמרו לרוב בבושם לגבר, ביגוד או גאדג'טים לגבר – לשם כך, בשנים האחרונות נשים רבות מפתיעות את הגבר שלהן במתנה מיוחדת ומקורית לגבר בדמות שיר בהפתעה. על המחשבה למתנה ותהליך הקלטת השיר בהפתעה לגבר.

שיר בהפתעה: מתנה לגבר המתאימה לכל אירוע

נשים רבות נהגו לחשוב במשך שנים רבות כי הגבר אינו זקוק למתנה מיוחדת, שיר בהפתעה עובד על מכלול הרגשות ומתנה מרגשת אינה נחלתן של הנשים בלבד.
עד לא מזמן, נשים רבות בחרו להעניק לגבר מתנה ליום הולדת, ליום אהבה או לכל אירוע אחר בו הגבר נמצא במרכז העניינים, כדוגמת בשמים, בגדים, חפצים לגבר, יום זוגי מפנק או בהשקעה כספית גדולה יותר טיסה זוגית לחו"ל.

אם בעבר הקלטת שיר הייתה סיפור יקר שלא התאים לאנשים שאינם זמרים, בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בהקלטות שירים לאירועים באולפן הקלטות מקצועי.
"אולפני לי-רון" חרטו על דגלם את ההנגשה והחופשיות בהקלטת שיר לאירועים, נשים וגברים רבים מגיעים להקליט שיר לאירועים שונים כיחידים, זוגות ולפעמים קבוצות במחירים הוגנים ונוחים לכל כיס.
לאחר כאלפי הקלטות, נראה כי כל סוגי האירועים והמצבים נצפו: שיר במתנה לגבר או לאישה ליום ההולדת, יום נישואין, יום האהבה, חתונת הזהב, בר/בת מצוות, חתונה, פרידה מעובד, מסיבת רווקות/רווקים ועוד.

בסיום ההקלטה והעריכה, תוכלו לקבל את השיר שהוקלט באולפן הקלטות מקצועי, על גבי דיסק (אותו ניתן לגבות במחשב או באמצעי זיכרון נייד), עם הדפס תמונה או תמונות שלך ושל הגבר, ברכה אישית ואריזת עץ יוקרתית בצבעים כחול או אדום.
את השיר במתנה אפשר להפוך לקליפ במתנה ולהפוך את המתנה שלך לגבר לויזואלית ומרגשת אפילו עוד יותר.

את לא צריכה להיות זמרת, אולפן ההקלטות מחכה לך

בנות ישראל התברכו ביופי ושכל מיוחדים, למרות ההיתרונות הרבים, לא כולן נולדו זמרות, בגלל עובדה זו חשוב לנו להרגיע אתכן ולחשוף בפניכן כי מרבית המקליטות והמקליטים שיר במתנה לאירוע –  אינם זמרים כלל ואפילו לא זמרים חובבים.

אם כך, איך עובד הקסם שבסופו מתגבש שיר איכותי ומרגש כמתנה מקורית לגבר שלך?
התהליך פשוט ומהנה, בתחילה אתן בוחרות שיר קיים ומה לעשות עם מילות השיר (לשנות את מילות השיר בהתאם ללחן או לשיר את המילים המקוריות) ולאחר מכן אתן קובעות יום ושעת הקלטת השיר ב"אולפני לי-רון".
בכניסה לתוך חדר אולפן ההקלטות תוכלו להתרשם מציוד סאונד והקלטה מתקדמים, בידוד אקוסטי איכותי וחשוב מכל מפיק מוזיקאלי רב ניסיון בהקלטות לכל אירוע ומאחוריו אלפי ועשרות אלפי שעות הקלטה.
המפיק המוזיקאלי ילווה אתכן לכל אורך ההקלטה, יבצע איתכן חזרה על משפטים אם צריך להקליט בצורה טובה יותר ולבסוף יתחיל במלאכת עריכת השיר, באמצעות תוכנות מתקדמות ועריכה מקצועית.
כפי שציינו אין צורך להיות זמרות כלל, מלבד הליווי המלא במהלך הקלטת השיר במתנה לגבר, המפיק המוזיקאלי יוסיף את האפקטים והעריכה הנדרשים להענקת המתנה המושלמת לגבר.

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇