הפתעה עם שיר – מתנה מקורית לאבא ולאמא

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אם אחד מההורים שלכם חוגג יום הולדת בין שזה אבא או אמא, ואתם רוצים להפתיע אותם במתנה מקורית ומיוחדת ולא בעוד מתנה שגרתית, זה הזמן לעשות שיר בהפתעה לאבא ואמא. עם שיר בהפתעה לאבא או שיר בהפתעה לאמא תוכלו לתת מתנה מרגשת וייחודית שתיזכר כחוויה נעימה לאורך שנים רבות ותראה לאחד ההורים עד כמה הם חשובים לכם בחיי היום יום השגרתיים. מעבר לכך, זה יראה להורים עד כמה אתם חושבים יצירתי ומקורי מחוץ לקופסה.

מהו שיר בהפתעה לאבא ולאמא?

שיר בהפתעה לאבא או שיר בהפתעה לאמא, הם שיר בהקדשה אישית לאחד או שני ההורים. השיר יכול להיות מוכר או מקורי שלכם, את השיר יש לבצע באולפן הקלטות ואם תרצו להוסיף וידאו קליפ נחמד תוכלו לצלם ולשלב בשיר. מדובר על אחת המתנות הייחודיות והמרגשות שההורים שלכם יזכו לשמוע ובמיוחד לקבל מכם, ואם אתם מתכננים להופיע איתו באירוע בכלל תגרמו להם להיות גאים בכם עד מאוד.

כיצד מתבצע שיר בהפתעה לאבא ולאמא?

כדי לבצע שיר בהפתעה לאבא או שיר בהפתעה לאמא, או לשניהם יחדיו, חשוב לבחור שיר מוכר או תוכלו לבצע שיר מקורי שלכם אישי. אם החלטתם לבחור שיר מוכר תוכלו למצוא מבין מגוון השירים את השיר המתאים ביותר. זה יכול להיות שיר שההורים אוהבים מאוד ומחוברים אליו, או סתם שיר פופולארי ואהוב ללא קשר לחיבור שההורים מזמזמים רוב הזמן, רק חשוב שהשיר יהיה שמח ולא עצוב במיוחד שמדובר על אירוע משמח. לאחר בחירת השיר והתאמת המילים לחוגג האירוע ולאופי שלו, חשוב שהמילים שבחרתם יספרו את סיפור החיים של החוגג או החוגגים בצורה מצחיקה ומרגשת.
לאחר מכן תוכלו להיכנס לאולפן הקלטות ולהקליט את השיר שאתם אלו ששרים אותו, כך שעל הדרך אתם מגשימים חלום שלכם להיות זמרים ליום אחד.

למה דווקא שיר בהפתעה ולא מתנה אחרת?

לקבל מתנות שגרתיות בין שזה טיפוח, איפור, בגדים, נעליים ועוד הופכות לדי נדושות ואף למקבל המתנה נמאס לקבל אותם. כדי לחדש ולהכניס עניין במתנה שתהיה מיוחדת ובלתי צפויה, צריך לחשוב אחרת ולהיות עם ראש פתוח ויצירתי. אחת המתנות הפופולאריות והמרגשות בשנים האחרונות אלו שיר בהפתעה לאבא או שיר בהפתעה לאמא. עם שיר בהפתעה תוכלו לרגש את ההורים שלכם אם מדובר על מאורע של שני ההורים יחד, או שמדובר על מאורע בנפרד. עם שיר בהפתעה ההורים שלכם לא יוכלו להיות אדישים ואף יזילו דמעה והכי חשוב יבינו עד כמה אתם חשובים וחלק בלתי נפרד מחייהם, וכך לא רק שתרגשו אותם אלא הם יהיו גאים בכם עד מאוד.

מה היתרונות של שיר בהפתעה?

אם אתם מחפשים להפתיע את ההורים עם מתנה מקורית ומרגשת, הפתעה לאבא או הפתעה לאמא או אפילו יחדיו עם שיר בהפתעה תרגש אותם עד מאוד. עם שיר בהפתעה לאבא ואמא תוכלו ליהנות מהיתרונות שונים על פני מתנות אחרות ונדושות. בין היתרונות של שיר בהפתעה ימצאו את היתרונות הבאים:

מתנה מיוחדת – עם שיר בהפתעה לאבא או אמא תוכלו להעניק להורים שלכם מתנה מיוחדת שטרם קיבל. מתנה עם ערך רגשי שמראה להם עד כמה איכפת לכם מהם בתור הורים ועד כמה הוא חשוב לכם.

מתנה מרגשת – עם שיר בהפתעה היא מתנה מרגשת עד מאוד, מעבר להקדשת המחשבה שבה היא מראה להורים עד כמה אתם יצירתיים וחושבים מחוץ לקופסה ועד כמה אתם משקיעים בהם.

מקרבת בין בני המשפחה – מתנה בהפתעה היא מתנה אשר מקרבת בין בני המשפחה. לא כל יום הורה מקבל מילדיו שיר בהפתעה. לכן באמצעות מתנה זו אפשר להתקרב עוד יותר או לתקן קשרים שהתרופפו עם הזמן.

חוויה שנשארת לאורך שנים – שיר בהפתעה היא חוויה ייחודית, מרגשת וטובה שנשארת לאורך שנים רבות מזכירה לאותו חוגג עד כמה הוא חשוב בחייו של נותן המתנה.

שאלות נפוצות לגבי שיר בהפתעה

אם אתם כותבים למגירה ויש לכם שיר מקורי זה ההזדמנות להשתמש בה ולהראות להורים שלכם עד כמה אתם מוכשרים ועד כמה הוא חשוב לכם. אך אם אתם לא כותבים שירים או שאתם מעדיפים שיר אהוב על ההורים לכו על שיר מוכר.

אם אתם רוצים לשדרג את המתנה שלכם תוכלו להוסיף קליפ, אך קחו בחשבון שמדובר על עוד כסף שתצטרכו להשקיע במתנה. לכן חשוב לוודא שיש לכם תקציב בהתאם.

המחיר משתנה בהתאם לכמות משתתפים. במידה ותרצו להקליט 2 אנשים או 20 אנשים זה תמחור אחר מכיוון שהעריכה יותר מורכבת, ההקלטה תיקח יותר זמן ולכן המחיר שונה בהתאם. כמו כן, אם תרצו גם להוסיף כתיבת מילים מקוריות או צילומי וידאו ועריכת סרטון וידאו קליפ המחיר משתנה בהתאם.

מתנות קטנות – רמי קליינשטיין, מתוק כשמרלי – אליעד, יום הולדת – אליעד, זהב – סטטיק ובן אל, מלך העולם – שלמה ארצי, מה שאת אוהבת – גלי עטרי, והרשימה עוד ארוכה!

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇