צילום קליפ לשיר בהפתעה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

רוצים לעשות צילום קליפ לשיר לאירוע מסוים? יום הולדת? חתונה? בר מצווה? בת מצווה? יום נישואין? וכו'? רעיון מעולה! צילום קליפ לשיר שאותו תוכלו לתת בהפתעה זו מתנה מקורית, מיוחדת במינה ומפתיעה במיוחד!

אז איך מתבצע תהליך צילום קליפ לשיר בהפתעה? להלן ההסבר של אולפני לי-רון בנושא:

אולפני לי-רון מאפשרים לכם לצלם קליפ לשיר קאבר מוכר שאותו תוכלו להעניק בהפתעה לאדם מיוחד באירוע מיוחד! בכדי לבצע צילום מסוג זה יש לדעת מספר דברים.

הדבר הראשון שצריך לדעת הוא שצריך לבחור שיר נכון. אם תבחרו שיר נכון ומתאים לאירוע הקליפ שלכם ייראה הרבה יותר מדויק ונכון. אם אתם עושים שיר לחתונה מכל החברים אתם יכולים לבחור שיר מצחיק ומיוחד שיפתיע את החתן והכלה או שיר שיסמל את הקשר הזוגי שלהם, אם אתם עושים שיר עם קליפ לסבא או לסבתא תבחרו שיר שיסמל אותם או שיר שהם יכירו, ולא שיר מודרני שהם בכלל לא שמעו..כי אז מאבדים את אפקט ההפתעה המיוחד..שבו שומעים שיר מוכר שהם אוהבים אבל עם מילים אחרות שמספרות ומדברות עליהם. למשל עדיף לעשות את השיר מלך העולם של שלמה ארצי עבור אבא / סבא ולא שיר של סטטיק ובן אל כי סביר להניח שהוא לא שמע עליהם בחיים.

אחרי שבחרתם שיר מתאים לצילום הקליפ תצטרכו להחליט לגבי המילים של השיר. אתם צריכים לבחור בין אם לשנות את המילים או להשאיר אותם כמו השיר המקורי. יש שירים שמתאימים לאירוע מסוים גם בלי לשנות אותם. למשל צילום קליפ לשיר לסבא יכול להיות עם השיר סימן שאתה צעיר או 16 מלאו לנער גם בלי לשנות את המילים, אך למשל השיר מהפכה של שמחה של עומר אדם או טרמינל 3 ממש לא יכולים..ואליהם צריך לשנות. אז מה עושים איך משנים מילים לשיר? אתם תצטרכו לקחת את הפלייבק של השיר ולהתאים למלודיה של השיר מילים בצורה מדויקת שתשב על הקצב..אותה טונציה ואותה הגשת טקסט מצריכה דיוק מירבי..יותר מידיי הברות או מילים ייגרמו לכך שהמילים לא יישבו על הקצב ולא תצליחו לשיר את השיר בצורה מיטבית.

אחרי שכתבתם את המילים או החלטתם לשיר את השיר כמו שהוא כי הוא מתאים לאירוע, תצטרכו להגיע לסשן הקלטות וצילום של השיר שתעניקו בהפתעה.

תחילה נקליט אתכם שרים ורק לאחר מכן נצלם אתכם באולפן. למה? כי שמקליטים את השיר צריך להיות מפוקסים וממוקדים בשמע. אנו נעבוד איתכם על הביצוע שלכם, נקליט אתכם מספר פעמים ואם צריך נחלק אתכם לקבוצות הקלטה שונות ואולי אפילו ניתן לכמה ממכם סולואים.

אחרי ההקלטות של השמע יתבצעו הצילומים באולפן. נחלק לכם כל מיני אביזרים מיוחדים רק לצילומים, נביא לכם מיקרופון זהב יוקרתי שמצטלם מעולה וכל מה שתצטרכו לעשות הוא לשיר "בכאילו"..רק להזיז שפתיים..בכדי שהמצלמה תקלוט שאתם שרים אך זה לא יהיה באמת כי כל מה שכבר הוקלט יהיה השמע..ומה שאנו מצלמים עכשיו יהיה רק התמונה, הויזואל.

לאחר מכן אנו נערוך את השיר בשילוב הצילומים ועם תמונות שתעבירו לנו ונספק לכם סרטון וידאו מהמם שאותו תוכלו לתת בהפתעה.

ככה עושים צילום קליפ לשיר בהפתעה לאירוע מיוחד!! איפה עושים קליפ כזה? רק באולפני לי-רון!

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇