למה מומלץ לתת שיר בהפתעה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

שיר בהפתעה זוהי אחת המתנות הכי מרגשות להעניק, זוהי דרך מצוינת להוקיר תודה או להביע את אהבתנו, הסיבה שזוהי מתנה כל כך מוצלחת היא מפני שמי שמכין אותה משקיע מעצמו וזה שונה מלתת במתנה למשל בושם או שעון.

מה שיפה בשיר בהפתעה זה שהוא יכול לבוא בכל מיני צורות, זה יכול להיות שיר שהחתן מקליט לכלתו ומשמיעים את זה באירוע מבלי שהכלה יודעת, זה גם יכול להיות מתנה המוקירה עובד אהוב במיוחד או מנהל שכולם אוהבים ורוצים להעביר לו את המסר בצורה שונה ומרגשת.

איך עושים שיר בהפתעה

אחת הסיבות שמומלץ לעשות שיר בהפתעה היא דווקא ההנאה של מי שמכין את השיר, ההקלטה באולפן היא תמיד כיף במיוחד עבור מי שאוהב לשיר וגם הרעיון שזה בהפתעה הופך את העניין ליותר מהנה.

הקלטת שיר בהפתעה היא תהליך מהנה שבו אתם בוחרים את השיר שאתם אוהבים מתאימים לו את המילים לאירוע או לאדם שאתם מקדישים לו, במקרה ואתם מתקשים לכתוב מילים תוכלו להיעזר במפיק המוזיקלי שמביא את הניסיון שלו ועוזר לכם להגיע לתוצאות אידיאליות.

לאחר שבחרתם את השיר והתאמתם את המילים, מגיע שלב ההקלטה בו אתם שרים את השיר הכי טוב שאתם יכולים, אם אתם ממש לא רוצים או מסוגלים לשיר אתם יכולים להיעזר בזמר או זמרת של האולפן, אך הרעיון הכללי הוא שאתם תבצעו את השיר.

לאחר שאתם מסיימים את שלב ההקלטות ועריכה השיר מוכן ואתם מקבלים אותו בקובץ ישירות לטלפון שלכם, שימו לב שאם אתם מעוניינים להפתיע עם השיר שלכם כדי לשמור על דיסקרטיות ולא מומלץ להעביר את הקובץ הלאה מפני שזה יכול להגיע לידיים הלא נכונות ולהרוס לכם את אלמנט ההפתעה.

גם אם אתם לא זמרים מקצועיים אפשר יהיה לעזור לכם לשיר נכון ולאחר מכן מבצעים עריכה שמשפרת את השירה שלכם מאוד כך שלא כדאי לוותר על החוויה שגם הופכת את המתנה ליותר אינטימית.

למי מתאים לעשות שיר בהפתעה

שיר בהפתעה יכולה להגיע בהרבה צורות, בכל מקרה זוהי מתנה מקורית שתמיד מצליחה לרגש, יש המון סיבות להכי שיר בהפתעה, זה יכול להיות דרך מצוינת לבקש סליחה למשל אחרי ריב של בני זוג, או מצד שני אפשר להיות מקוריים ולהכין שיר עם הצעת נישואין.

הפופולריות של שיר בהפתעה תפסה תאוצה רצינית בשנים האחרונות ויש כל כך הרבה רעיונות של אנשים להפתיע בדרך זו, אז אם חושבים על זה שיר בהפתעה יכול להתאים כמעט לכל אחד, ברור שכל מי שמקבל מתנה כזאת זה ישמח אותו ולא פחות חשוב ירגש אותו או אותה.

הסיבה שכל אחד כמעט יכול לשיר בעצמו לגמרי הופכת את השיר למיוחד יותר ומבוקשת יותר, כאמור גם אם אתם לא זמרים גדולים אל תוותרו על החוויה המדהימה של הקלטת שיר בהפתעה.

היום אפשר למצוא מחירים מעולים החל ממאות בודדות, כך שזה בהחלט משתלם לעשות שיר בהפתעה, מעבר לכך ההנאה הרבה, העובדה שהשיר נשאר אתכם תמיד בהחלט הוםכים את זה למשתלם מאוד.

בעיקרון כן, אתם לא צריכים להיות זמרים מקצועיים מעבר לכך שניתן לשפר את הקול שלכם באולפן הרעיון שעומד מאחורי שיר בהפתעה בדרך כלל זה שזאת מתנה מאוד אינטימית ומרגשת.

זה מאוד תלוי בסוג האירוע, לדוגמה אם זה בר מצווה אז בדרך כלל משמיעים את השיר בהפתעה בין השירים ומחכים לתגובה, באירוע אינטימי אתם בוחרים מהו הרגע הנכון.

כמובן, זוהי דרך מעולה לשדרג את השיר שלכם ולהעביר מסר נוסף דרך סרטון וידאו, כדאי מאוד לשקול את השילוב במיוחד לאור העובדה שאתם יכולים למצוא את השירות במחירים לא רעים בכלל.

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇