הקלטת שיר הפתעה לחתונה מכל החברים – ההפתעה המושלמת לחתן כלה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מה שהיה עד לא מזמן כטרנד חתונות, הפך למתנה ברורה מטעם החברים הטובים במרבית החתונות. אם אתם מחפשים מתנה קבוצתית מפתיעה לחתונה, כזו שעתידה להפתיע את החתן והכלה לפני החתונה או בחתונה עצמה – הקלטת שיר הפתעה לחתונה מהחברים, היא המתנה המושלמת והמקורית ביותר לחתונה. 

זה בסיסי: שיר קבוצתי מהחברים לחתונה

רבים מאנשי קבוצות החברים בישראל מרגישים את הצורך להעניק מתנה קבוצתית מקורית, כזו שעתידה להפתיע את החתן והכלה לקראת יום חתונתם או פעמים רבות במהלך יום החתונה.
כבר בסוף שנות ה – 90 עם הזינוק המשמעותי בהחזקת מצלמות ביתיות ועריכת החומרים על המחשב, החלו הקליפים המסכמים תקופה במסגרת קבוצת משפחה וחברים.
עם השנים עלה הביקוש למקום בו ניתן יהיה לאגד את כל החברים וליצור שיר הפתעה קבוצתי לאירוע, כזה שיכול להפוך אפילו לקליפ מקצועי. שיר חתונה בהפתעה שתקרינו או תשמיעו באירוע.



כדי לענות על הביקוש הרב להקלטת שיר הפתעה ליחיד, זוג וכאמור הקלטה קבוצתית – "אולפני לי-רון" פתחו את שערי האולפן לפני מספר שנים להקלטות אירועים ומאז מאות רבות של מקליטים הגיעו להקליט שיר הפתעה מקורי לחתונה וחלקם הרב אף בחר בקליפ הפתעה לחתונה על בסיס השיר שהוקלט.

עקב הביקוש הגדול מספר רב של קבוצות הגיעו ל"אולפני לי-רון",  אנשים המחפשים הקלטת שיר קבוצתי בהפתעה מגיעים עקב אירועים רבים: מסיבת רווקות/רווקים, הקלטה קבוצתית לכבוד יום הולדת, הקלטה קבוצתית עקב פרידה מעובד/ת לעבודה וכמובן הקלטה קבוצתית כהפתעה לחתונה.
מה שרק לפני כמה שנים היה תחילתו של טרנד חתונות, הפך כיום להפתעה נדרשת בקרב מרבית קבוצות החברים.

אולפן ההקלטות ערוך לקבלת החברים



טרם יצירת הקשר עם "אולפני לי-רון" רצוי לדעת כמה משתתפים בהקלטת השיר או הקליפ, איזה שיר מקובל על כולם ומה הקבוצה מתכננת לעשות עם מילות השיר (להשאיר את המילים המקוריות או לשנות אותן בהתאם לאירוע).

לאחר שסיימתם להחליט על הדברים הבסיסיים, דאגו לשיירן יום ושעת הקלטה.
זכרו שעליכם לא לדאוג משני היבטים חשובים: היבט הכמות, במידה והקבוצה תהיה גדולה מדי ייתכן שאת ההקלטה עצמה תבצעו בקבוצות קטנות ולאחר מכן ההקלטה של כולם תחובר יחד.
היבט האיכות, מרבית המגיעים להקליט שיר לאירוע אינם זמרים מתחילים או כלל לא זמרים, מלבד הלווי, הכיוון והחזרות קולכם עתיד לעבור תיקון והוספת אפקטים המשפרים את הביצוע.

בכניסה לאולפני לירון תפגשו עם מפיק מוזיקאלי עתיר ניסיון בתחום האירועים, כזה שעבר הקלטות קבוצתיות רבות וידע כיצד לסדר ולכוון אתכם בצורה המקצועית ביותר.
אמצעי הסאונד וההקלטה המקצועיים והבידוד האקוסטי האיכותי ידאגו לאיכות סאונד ברמה גבוהה מאוד.
בסיום ההקלטה המפיק המוזיקאלי יבצע חיבור כל קולות המשתתפים, עריכת הקול והוספת האפקטים.

הופכים את השיר הקבוצתי לקליפ חברים לחתונה

בסיום התהליך יוצאים עם שיר בהפתעה, למרות היצירה המרגשת, מרבית המשתתפים ובמיוחד בהקלטות קבוצתיות מחפשים להפיק קליפ מקצועי יחד עם השיר בהפתעה (נפוץ מאוד בחתונות).
לאחר שתיאמתם מראש את צילום הקליפ עם משרדי "אולפני לי-רון", תצלמו את הקליפ בתנועות שפתיים, ריקוד ושימוש באביזרי המוזיקה הקיימים באולפן וכאלו שאתם מביאים מהבית.
בדרך כלל, קבוצות המקליטות לחתונות מגיעות עם חולצות מודפסות, שלטים ולמעשה כל דבר אחר המתאים מבחינתם לקליפ (מומלץ לתאם מראש באם מדובר בחפצים גדולים).
לבסוף השיר בהפתעה לחתונה יתחבר לקליפ ותקבלו את ההפתעה והמתנה הקבוצתית המושלמת לחתונה או לכל אירוע אחר המצריך שיר וקליפ באולפן הקלטות מקצועי. 

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇