שיר בהפתעה לאישה: הקלטת שיר מתנה לבת הזוג – ט"ו באב, יום האהבה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום ההולדת של בת הזוג או האישה מתקרב? מחפשים מתנה ליום אהבה? מתנה לט"ו באב? הכנה והקלטת שיר ליום אהבה היא הפתעה רומנטית לאישה, מרגשת ומקורית.
אם אתם רוצים להעניק מתנה לאישה מכל הלב ועדיין לשמור על ייחודיות, בואו להקליט שיר בהפתעה באולפן הקלטות מקצועי.

מתנה מושלמת לאישה: ט"ו באב, יום האהבה, יום הולדת

גבר יקר, אנחנו מבינים מה עובר לך בראש, אנחנו שם בכל יום הולדת לאישה, כל יום אהבה וכל ט"ו באב – חייבים מתנה מקורית לאישה או לבת הזוג וחייבים להיות מרגשים.
בגדים יוקרתיים, מסעדת גורמה, יום ספא מפנק, טיסה לחו"ל ועוד אפשרויות למתנה שונות, הן מתנות חומריות בעיקרן, לא ממש מקוריות, לא תמיד רומנטיות, לא מספק מרגשות ויכולות להגיע כמתנות נלוות למתנה הייחודית, האישית והמרגשת.

בשנים האחרונות "אולפני לי-רון" פתחו את שעריהם להקלטות שירים לאירועים כדוגמת ימי הולדת, חתונת הזהב, יום האהבה, חתונה ואירועים נוספים המאפשרים לכל אחד ואחת להקליט שיר כיחידים, זוגות ואף הקלטת שיר קבוצתית.
הקלטת שיר לאישה לנצח יהיה רומנטי, ייחודי ובפן אישי מובהק ולכן גם אם תעניקו את השיר בהפתעה לבד וללא כל מתנה נוספת – ככל הנראה אתם עומדים לזכות בכל הקופה.
הקלטת שיר ליום האהבה היא תהליך פשוט וקל עבורכם, טרם קביעת מועד הקלטה חשבו על השיר שברצונכם להקליט ותחליטו האם אתם משנים את מילות השיר (כך שיתאימו ללחן/מוזיקת מקור) או משאירים את מילות השיר כפי שהן.
לאחר ההחלטה, הרימו טלפון ל"אולפני לי-רון" וקבעו יום ושעה שבה אתם מגיעים להקליט שיר בהפתעה ליום האהבה, יום הולדת לאישה או מכל סיבה העוברת בראשכם.

להקליט שיר בהפתעה לאישה? לא צריכים להיות זמרים בכלל!

מתנה ליום האהבה
מתנה ליום האהבה


טרם ההגעה לאולפן אנו ממליצים בחום להתייעץ עם משפחה וחברים בנוגע למילות השיר, כך שתוכלו להתמודד בצורה טובה יותר עם הקלטת השיר וגם שהמילים (אם בחרתם לשנות) יתאימו באופן אישי לאישה או לבת הזוג שלכם.

מרבית המקליטים שיר לאירוע או שיר בהפתעה לאישה אינם זמרים כלל, למרות עובדה זו מאות מקליטים בשנה מגיעים להקליט שיר בהפתעה כדי להעניק אותו לאדם החשוב להם כמתנה.

בכניסה ל"אולפני לי-רון" תפגשו עם המפיק המוזיקאלי המחזיק במוניטין וניסיון הקלטות אולפן זה שנים, המפיק המוזיקאלי מומחה בכל הקשור להקלטת שיר לאירוע כדוגמת שיר מתנה ליום האהבה או יום הולדת לאישה.
בכניסתכם לאולפן ההקלטות האישי שלכם, המפיק המוזיקאלי יסביר לכם את ההוראות הבסיסיות, יכין אתכם וילווה אתכם לאורך כל ההקלטה.
במהלך ההקלטה המפיק יבצע מספר חזרות על בתים או פזמון הנדרשים להקלטה חוזרת, ביצוע חזרות וכיוון נכון של השירה יאפשרו לכם להשיג תוצאות טובות יותר.
יחד עם הניסיון של המפיק המוזיקאלי, את השיר בהפתעה תקליטו באמצעות ציוד סאונד והקלטה מתקדמים, באולפן המרופד בבידוד אקוסטי איכותי וכן בתוכנות עריכה מתקדמות המאפשרות למפיק להוסיף אפקטים ולבצע עריכה מתקדמת כדי לתקן ולשפר את קולכם הטבעי.
בעזרת המפיק המוזיקאלי עתיר הניסיון ואולפן ההקלטות ברמה גבוהה, תוכלו לזייף חופשי, להרגיש משוחררים ולסוף לקבל שיר באיכות סאונד גבוהה, המוענקים לאישה לרגל יום מרגש כמו יום הולדת לאישה או יום האהבה.

שיר בהפתעה עם הקדשה אישית והגשה דקורטיבית

את המתנה המקורית לאישה, המפיק המוזיקאלי יצרוב על דיסק ועל גביו ניתן יהיה להדפיס תמונה או מספר תמונות וכן גם הקדשה אישית החותמת את הדיסק עם השיר בהפתעה.
"אולפני לי-רון" ממליצים בחום לשמור את השיר בגיבויים על גבי המחשב, כרטיס זיכרון חיצוני או כל שירות ענן.
בנוסף את הדיסק תוכלו לקבל באריזת עץ מהודרת ואיכותית (האריזה מגיעה בצבעים אדום או כחול).
אם תרצו להפוך את השיר לקליפ שלם, גם הדבר הזה אפשרי – לפרטים נוספים, בררו עם "אולפני לי-רון" על קליפ בהפתעה כמתנה לאישה.

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇