שיר בהפתעה לחתונה: מתנה מקורית מכל החברים והמשפחה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

היום הגדול מתקרב, אתם מחפשים מתנה מקורית בהפתעה לחתן והכלה לכבוד חתונתם. במשך מספר רב של שנים, רבים מהמשפחה והחברים מתלבטים כיצד להפתיע את הזוג הטרי בחתונה. בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בביקוש לשיר בהפתעה לחתונה, שיר מקורי שניתן להפוך גם לקליפ לחתונה כמתנה מהחברים והמשפחה.

הפתעה לחתונה: שיר קבוצתי במתנה לחתונה

מדובר בלהיט של ממש, יותר ויותר בני משפחה וחברים מבקשים להפתיע את החתן והכלה לקראת יום חתונתם או ביום האירוע עצמו באמצעות שיר בהפתעה המאחד את כל החברים או המשפחה.
טרם האפשרות לשיר וקליפ במתנה לחתונה, רבים מהמבקשים לתת מתנה בהפתעה לחתונה היו מזמינים את החתן, הכלה או את שניהם ליום כיף, טיסה לחו"ל או המקוריים היו עורכים קליפ חובבני עם ברכות מכל החברים והחברות.

עם ההתקדמות החברתית והטכנולוגית השתפרו גם אפשרויות המתנות לאירועים, המתנה המקורית והייחודית ביותר כהפתעה לחתונה המגיעה מהמשפחה והחברים היא – הקלטת שיר במתנה לחתונה.
הקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי הפכה לדבר שבשגרה, אם לא דיי במהפכה הזו ניתן להגיד כבר עכשיו כי שיר בהפתעה כמתנה לאירוע הפך להיט במרבית הסיבות לאירועים: שיר בהפתעה לבר/בת מצווה, יום הנישואין, פרידה מעובד/מנהל לעבודה, שיר בהפתעה למסיבת רווקים או רווקות ועוד.
מבין כל הסיבות לאירועים, הקלטת שיר בהפתעה לחתונה היא ההקלטה הנפוצה ביותר עם ביקוש גדול במיוחד.

למה שיר בהפתעה לחתונה כל כך מקורי וייחודי?

הרצון של משפחה מאוחדת או חברים קרובים הוא להפתיע לפני אירוע כמו חתונה מרגשת, ללא קשר לצ'קים וחגיגה לכל אורך האירוע – אנשים רבים מחפשים להפתיע ולרגש, הרצון לכך מצריך פעמים רבות מקוריות, ייחודיות והשקעה.
הפתרון הייחודי של הקלטת שיר בהפתעה לחתונה, מאפשר לרבים מאתנו להפיק שיר וקליפ שבהכרח מקוריים וייחודים כל פעם מחדש כאשר אתם בוחרים את השיר שאתם רוצים והאם לשיר את מילות השיר המקוריות או לשנות את מילות השיר בהתאם ללחן השיר שבחרתם.
ההפתעה המקורית לפני החתונה היא הפקה של ממש, במחיר נוח לכל כיס.
את ההקלטה באולפן ההקלטות ניתן לבצע כיחיד, זוג וכמובן בהקלטת שיר קבוצתית לחתונה.

רגע לפני החתונה: שלב הכניסה לאולפן ההקלטות

לאחר שבחרתם בהקלטת שיר בהפתעה כמתנה מרגשת לחתונה, צרו קשר עם "אולפני לי-רון" , תאמו יום ושעת הקלטה, ציינו האם אתם מעוניינים בהפיכת השיר לקליפ בהפתעה לחתונה, ציינו את כמות האנשים המשתתפים בהקלטה ובנוסף האם בחרתם שיר ומה אתם מתכוונים לעשות עם המילים.

ביום הקלטת השיר ילווה אתכם מפיק מוזיקאלי רב ניסיון בתחום ההקלטות לאירועים, המפיק ילווה אתכם ויכוון אתכם יחד עם אביזרי ההקלטה והסאונד המתקדמים.
בגמר תהליך הקלטת השיר, יבצע המפיק המוזיקאלי את עריכת הקול והסאונד המתקדמים, יוסיף אפקטים קוליים ויצור עבורכם את השיר בהפתעה לחתונה.
באם תבחרו בקליפ בהפתעה, תצטלמו עם תנועות שפתיים, אביזרי צילום הנמצאים באולפן (וגם כאלו שהבאתם מהבית אם תרצו) ולקליפ נחבר את השיר ליצירת קליפ בהפתעה לחתונה.

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇