קליפ למנכ"ל במתנה מכל עובדי החברה – מתנה ליום הולדת 60 של המנכ"ל מכל העובדים וההנהלה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

המנכ"ל שלכם חוגג יום הולדת 60 ואתם מחפשים כיצד להפתיע אותו? אתם מוזמנים לעשות קליפ במתנה למנכ"ל לרגל יום ההולדת שלו בהפתעה מכל עובדי החברה, כולל צוות ההנהלה והמחלקות השונות.
איך עושים קליפ למנכ"ל מסוג זה? להלן:
תחילה, אם צריכים לבחור שיר. תבחרו שיר שמח, כיפי, מקפיץ ומיוחד שהמנכ"ל שלכם יוכל להתחבר אליו..יש המון סגנונות והמון אופציות אך צריך לבחור שיר אחד שתקדישו לו..אם מדובר במנכ"ל צעיר ורענן אפשר לבחור את השיר "סימן שאתה צעיר" אם זה מנכ"ל פעלתן שכל הזמן אוהב לזוז ולרקוד ולעשות שמח אפשר לשיר עבורו את השיר "היא רק רוצה לרקוד" עם שינוי במילים כמובן.
אחרי בחירת השיר צריכים להחליט לגבי אופי המלל והטקסט בשיר. אתם יכולים לשיר את השיר כמו שהוא במקור עם המילים המקוריות שהאמן כתב, אתם יכולים לשנות את המילים בעצמכם ולהתאים אותם ישירות על המנכ"ל שלכם, או שאתם יכולים לספר לנו קצת על המנכ"ל שלכם ואנו נתאים לכם מילים מקוריות במיוחד עליו שיספרו את הסיפור שלו בחברה ויציגו את הקשר החיובי עם כלל העובדים וצוות ההנהלה.
אחרי שגיבשנו את המילים ובחרנו כבר שיר אתם צריכים להגיע לאולפן ההקלטות שלנו לצורך הקלטות וצילומי וידאו.
אם תהיו יותר מ-4 אנשים אנו נחלק אתכם לקבוצות הקלטה. משמע קבוצה אחת תכנס להקליט את השיר ולאחריה קבוצה נוספת תכנס להקליט וכך הלאה. בסופו של דבר אנו ניקח את הקולות שהקלטנו של כולכם ונחבר למקשה אחידה אחת שבה ישמעו את כל הקולות של כולם במיקס אחיד. כמו כן, כל קבוצה שתקליט תקבל הדרכה אישית וצמודה ממפיק מוזיקלי שיעזור וידריך אותם לביצוע המושלם ויעזור להם לבצע את הטקסט על הלחן של השיר שבחרתם בצורה האופטילית ביותר..אתם לא תאמינו איך בן רגע אם הופכים לזמרים וזמרות מקצועיים.
אחרי ההקלטה של השיר וכל הקבוצות תגיע ישירות לאולפן צלמת הבית שלנו אשר תפתח את ציוד הצילום שלה ובמקביל נחלק לכם מגוון אביזרים ואקססוריז שאיתם תוכלו להצטלם ולעשות כיף ושמח באולפן שלנו.
גם כאן נחלק אתכם למגוון קבוצות צילום , ולבסוף הרעיון הוא שבעריכה נוכל לקחת כל פעם טייק ושוט אחר שצולם ולהכניס בקליפ כל פעם אנשים אחרים בצורה מעניינת ורלוונטית לטקסט.
אחרי הצילום וההקלטות אתם מעבירים לנו דגשים מה לכתוב בפתיח ומה לכתוב בסיום , אתם מעבירים לנו תמונות שנוכל לשלב במהלך הקליפ וגם מעבירים לנו את מילות השיר כדי שנוכל להטמיע כתוביות בקליפ שיפתיע את המנכ"ל שלכם, גם אם לעיתים לא יבינו מילה או שתיים בשיר הכתוביות יחפו על כך.
לבסוף אתם תוכלו להעניק למנכ"ל שלכם קליפ במתנה ליום הולדת 60 מכל העובדים והמנהלים בחברה, קליפ שיצחיק, יפתיע, ירגש ויהפוך אותו לאדם מאושר יותר תודות לכם.

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇