סרטון ברכות ליום הולדת בהפתעה – להקליט באולפן, לצלם באולפן ולהפתיע את חוגג האירוע!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מי מאתנו לא מחפש מתנה מפתיעה ומקורית לאירוע? כדי להפתיע במיוחד, תוכלו בהפקה מהירה להקליט שיר בהפתעה, לצלם קליפ הפתעה עם סרטון ברכות ולשלוח את הסרטון בוואצפ וברשתות החברתיות. יום הולדת קרוב? יום נישואין או יום האהבה? כל אירוע וכל סיבה, יכולים להצדיק שיר בהפתעה וקליפ בהפתעה הכולל ברכות מאדם אחד, זוג ואפילו קבוצת משפחה וחברים.

רוצים להכין סרטון ברכות ליום הולדת לבר מצווה, לבת מצווה, לחתונה, לשבת או אפילו לראש השנה? הכי טוב לדעת שאפשר לבצע הכנת סרטוני ברכות באולפן הקלטות. ברכות קוליות או מצולמות שאותן ניתן לשלוח אל הפלאפון , אל המייל או בוואטאפ ישירות לנייד. ברכה מצולמת ליום הולדת שבה רואים אתכם, בני משפחה, חברים וחברות מרגשת ומשמחת במיוחד בכל אירוע!

שיר וקליפ באולפן הקלטות? הפתעה המתאימה לכל אירוע

אם אתם מחפשים הפתעה מקורית ליום הולדת, יום נישואין, יום האהבה, פרידה מעובד וכל יום חשוב עבורכם – הגיע הזמן להיפטר מהמתנות החומריות, ההפתעות הבנאליות שאינן מקוריות או מצילומי שירים וקליפים בייתים שאינם מקצועיים או מרגשים.
בכל שנה אלפי ישראלים פוקדים את אולפני ההקלטות לצורך הקלטת שיר בהפתעה וצילום סרטון הפתעה, כזה הכולל שיר ואפילו ברכות בסיום הקליפ.

כיום, כדי להקליט שיר ולצלם קליפ עבור יחיד, זוג וקבוצה לא צריך להשקיע כסף רב וכמעט אין צורך להשקיע בארגון מקדים.
אם אתם מחפשים הפתעה לילד או הילדה, מתנה מקורית לגבר או לאישה – המתאימים לכל אירוע ולכל מטרה, "אולפני לי-רון" פתחו כבר לפני מספר רב של שנים את אולפן ההקלטות המקצועי גם עבור אנשים שאינם זמרים כלל, אנשים שרק מבקשים מתנה מקורית ומחפשים להפתיע באמצעות הקלטת שיר בהפתעה, צילום באולפן ההקלטות והענקת המתנה לקרוב לליבם.

נכנסים לאולפן ההקלטות: מאדם אחד ועד קבוצה שלמה

הקלטת שיר בהפתעה לאישה

לאחר שבחרתם את השיר המתאים, עליכם לבחור האם אתם מעוניינים להפתיע באמצעות המילים המקוריות של השיר או באמצעות שיר עם שינוי מילים (עליכם לזכור ששינוי המילים חייב להיות מתאים ללחן וקצב השיר).
לאחר בחירת השיר והמילים, בדקו כמה אנשים מגיעים להקליט: אדם אחד המפתיע אדם אחר, זוג המגיע להקליט דואט וקבוצה המבקשת להפתיע בן משפחה או חבר קרוב.
לאחר שארגנתם את הבסיס ליום ההקלטה, צרו קשר עם נציגי "אולפני לי-רון", הסבירו את מי אתם מתכוונים להפתיע ועבור איזה אירוע, איזה שיר בחרתם, מה אתם מתכוונים לעשות עם המילים וכמובן האם אתם רוצים להפוך את השיר לקליפ בהפתעה.
בגמר השיחה עם משרדי האולפן, יתואמו לכם יום ושעת הקלטת השיר בהפתעה וסרטון ההפתעה בהתאם.

בכניסה לאולפן האישי שלכם תוכלו להתרשם מציוד ההקלטה המתקדם העומד לרשותכם, ציוד ההקלטה המתקדם והבידוד האקוסטי האיכותי יבטיחו איכות הקלטה ברמה גבוהה.
את הקלטת השיר ילווה המפיק המוזיקאלי עתיר הניסיון בהפתעות מוזיקאליות לכל סוג אירוע, המפיק ילווה ויכוון אתכם לאורך כל ההקלטה.
חשוב לזכור, כדי להקליט שיר אין צורך להיות זמרים – בסיום ההקלטה המפיק המוזיקאלי יוסיף את האפקטים המתאימים ויערוך את קולכם.
אם בחרתם בצילום קליפ הפתעה ליום הולדת או לכל אירוע אחר לבחירתכם, אתם עתידים לשיר ולרקוד (אם תרצו) מול מצלמה איכותית, להביא חפצים ובגדים מיוחדים מהבית ואפילו להיעזר בחפצים הקיימים שלנו לצילומי קליפ באולפן.
בסיום הקליפ תוכלו בנוסף אף לברך את האדם שלו אתם מעניקים את המתנה.
לאחר סיום צילום סרטון ההפתעה, השיר שהוקלט יחובר לקליפ שיעבור גם כן עריכה מקצועית ליצירת מתנה מרגשת.

בסיום התהליך אפשר לשלוח את הסרטון בהפתעה בוואצאפ, לפרסם ברשתות החברתיות ואפילו להקרין את הסרטון ביום האירוע אותו אתם עתידים לציין או לחגוג.

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇