הקלטת שיר בהפתעה לחתן וכלה מהחברים או מהמשפחה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מחפשים להקליט שיר לחתן וכלה לקראת החתונה? הקלטה של כל המשפחה או הקלטה קבוצתית מהחברים באולפן הקלטות, "אולפני לי-רון" מאפשרים לכם לרגש ולהצחיק עם שיר בהפתעה לחתונה.
למה שיר בהפתעה לחתונה כל כך מבוקש? איך מקליטים שיר קבוצתי באולפן הקלטות מקצועי? ואיך הופכים את השיר בהפתעה לקליפ בהפתעה מהמשפחה או החברים?

הקלטת שיר בהפתעה לאירוע: מקליטים שיר לחתונה מכל המשפחה והחברים

הזוג הצעיר מתחתן והמשפחה רוצה להפתיע עם שיר לקראת החתונה? החברים שלכם מתחתנים ואתם רוצים להקליט שיר מכל החברים? הקלטת שיר בהפתעה לחתן וכלה באולפן הקלטות מקצועי היא ההפתעה המבוקשת ביותר בשנים האחרונות.
אולפן ההקלטות המקצועי של "אולפני לי-רון" מלווה כבר מספר רב של שנים מקליטים רבים למגוון אירועים בישראל, כמעט כל המקליטים אינם זמרים כלל וכל מה שצריך לעשות הוא לבוא ולשיר והמפיק המוזיקלי האישי שלכם יעשה את כל העבודה.
הקלטת שיר לאירוע מתאפשרת בהקלטת יחיד, זוגות וגם הקלטה קבוצתית עבור אירועים רבים: חתונות, מסיבת רווקות/רווקים, ימי הולדת, בת ובר מצווה ואירועים רבים נוספים שדורשים הפתעה מיוחדת ומקורית.

ההקלטה הנפוצה ביותר לחתונות היא הקלטה קבוצתית, הקלטה בה מספר חברי משפחה או קבוצת חברים מגיעים להקליט שיר לקראת החתונה (או הקלטת שיר בהפתעה לחינה) באולפן הקלטות מקצועי המאפשר שירים לאירועים באיכות גבוהה ובמחיר נוח לכל כיס.
הקלטת שיר לחתונה מהחברים או מהמשפחה לנצח תפתיע ותרגש, גם אם החתן והכלה יצפו להפתעה הזו הם לעולם לא יוכלו לנחש מה יהיה בה מכוון וכל הקלטה היא שונה וייחודית ורבים אף בוחרים להפוך אותה לקליפ חברים לחתונה.

הקלטה קבוצתית באולפן הקלטות - איך עושים את זה?

"אולפני לי-רון" הקליטו הקלטות קבוצתיות רבות, כל מה שצריך לעשות הוא להחליט כמה אנשים מגיעים להקליט, לתאם בניכם איזה שיר אתם מעדיפים להקליט (מומלץ להכין כמה אופציות מועדפות), אם אתם משנים חלק ממילות השיר בהתאם ללחן המקורי ואם אתם מעוניינים להפוך את השיר לקליפ בהפתעה.
הצעד הבא הוא להתקשר למשרדי "אולפני לי-רון" ולשריין מספיק זמן מראש את ההקלטה הקבוצתית שלכם עם יום ושעת הקלטה.

אולפן ההקלטות ערוך לקליטת קבוצות ובמידה והקבוצה גדולה מעבר לממוצע הרגיל ניתן לבצע הקלטות בחלוקה ולשלב את ההקלטות בשלב עריכת השיר.
עם כניסתכם לאולפן ההקלטות תוכלו להתרשם מציוד הקלטה מתקדם ליצירת הקלטה ברמה סאונד גבוהה ובידוד אקוסטי איכותי לבידוד רעשי רקע.
ביום ההקלטה ילווה את הקבוצה מפיק מוזיקלי בעל ניסיון רב בהקלטות לאירועים וכן הקלטות קבוצתיות, המפיק יסדר ויחלק אתכם בהתאם למספר האנשים המגיעים להקליט, יבצע עם המקליטים חזרות על משפטים בשיר להקלטה הטובה ביותר ולבסוף יערוך את קולכם ויוסף אפקטים לשיפור התוצאה הסופית – אל תפחדו לזייף, המפיק המוזיקלי ידריך אתכם ובמידה הצורך יתקן וישפר את קולכם.

מצלמים קליפ בהפתעה לקראת החתונה!

קבוצות רבות המגיעות להקליט שיר קבוצתי בוחרות להפתיע גם עם קליפ קבוצתי לחתונה, קליפ מהמשפחה או קליפ מהחברים לחתן והכלה שיפתיעו אותם לפני האירוע או במהלך האירוע עצמו.
את השיר שהקלטתם באולפן אתם תשירו בתנועות שפתיים, בקליפ תוכלו לזוז ולרקוד אם תרצו, להחזיק שלטים, להביא חולצות מיוחדות ואפילו להשתמש באביזרים במהלך הקליפ (כאלו שהבאתם בעצמכם בתיאום מראש או אביזרים שנמצאים באולפן).

בסוף התהליך נשלב את השיר בקליפ קבוצתי עם עריכה מקצועית, כל מה שנותר זה להפתיע את הזוג הצעיר.
אם אתם מעוניינים בקליפ, עליכם לתאם את זה עם "אולפני לי-רון" בשיחת התיאום הראשונה.

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇